• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان مطرح کرد:
پیامدهای ساخت و ساز غیرقانونی شهروندان روی کانال‌های فاضلاب در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 25513
  • ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به ریزش کانال فاضلاب در منطقه مسکونی “کلگه” در این شهر گفت: کانال‌های فاضلاب مسجدسلیمان، بسیار قدیمی است و ساخت و سازها و تصرفات غیرقانونی که در این سال‌ها روی این کانال‌ها انجام شده، مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است. علیرضا گرویی با اشاره به ریزش کانال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به ریزش کانال فاضلاب در منطقه مسکونی “کلگه” در این شهر گفت: کانال‌های فاضلاب مسجدسلیمان، بسیار قدیمی است و ساخت و سازها و تصرفات غیرقانونی که در این سال‌ها روی این کانال‌ها انجام شده، مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

علیرضا گرویی با اشاره به ریزش کانال فاضلاب در منطقه “کلگه” مسجدسلیمان در هفته گذشته که موجب وارد آمدن خسارت به این منطقه مسکونی شد، اظهار کرد: متاسفانه ‌از حدود 30 سال گذشته ساخت و سازهای غیرقانونی روی شبکه‌ها و کانال‌های فاضلاب این منطقه انجام شده که به تدریج موجب شکستگی و ریزش این کانال‌ها شده است.

وی افزود:‌ کانال‌های فاضلاب مسجدسلیمان، بسیار قدیمی و مربوط به سال‌های بسیار گذشته است و ساخت و سازها و تصرفات غیرقانونی که در این سال‌ها روی این کانال‌ها در بعضی مناطق مانند کلگه و نمره یک انجام شده، مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان این‌که ریزش کانال‌های فاضلاب تنها مختص منطقه کلگه نیست، تصریح کرد: در برخی مناطق دیگر نیز تاکنون کانال‌های فاضلاب به دنبال دخل و تصرفات غیرقانونی دچار شکستگی و ریزش شده‌اند.

گرویی با بیان این‌که‌ ریزش اخیر کانال کلگه هیچ صدمه جسمانی به دنبال نداشته است، افزود: در منطقه کلگه کانال‌های فاضلاب زیر منازل مسکونی مردم احداث نشده بلکه بعدها، به صورت غیرقانونی روی این کانال‌ها اقدام به ساخت و ساز شده است. اکنون در حال بررسی این مشکل در منطقه کلگه هستیم تا اقداماتی جهت رفع مشکل ریزش فاضلاب در این منطقه انجام شود.

وی با بیان این‌که در بخش عمده‌ای از مناطق مسجدسلیمان مشکل شکستگی کانال‌های فاضلاب وجود داشته است،‌ عنوان کرد:‌ متاسفانه ساخت و سازهای غیرقانونی در مسجدسلیمان تا جایی پیش رفته که حتی در برخی موارد تیر برق در وسط دیوار یک منزل مسکونی قرار گرفته است. در مجموع، دخل و تصرفات شبانه غیرقانونی مکرر برای کانال‌های فاضلاب بسیاری از مناطق شهر مشکل ایجاد کرده است.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: در سال جاری برای مناطق پرخطر شهرستان یک پروژه فاضلاب پیشنهاد شده تا علی‌رغم ساخت و سازهای غیرقانونی، مسیر کانال‌های فاضلاب در این مناطق به نوعی منحرف و شبکه جدیدی ایجاد شود که در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه امسال کلید می‌خورد.

ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.