• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

سرمربي نفت مسجدسليمان پس از تساوي در بوشهر:
هدف اصلی تیم نفت مسجدسلیمان ماندن در لیگ دسته یک است

  • کد خبر : 25503
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: هدف اصلی این تیم تثبیت ماندن خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور و سپس کسب جایگاه در خور شان مردم این شهر است. فرزاد حافظی روز جمعه پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در بازی برابر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: هدف اصلی این تیم تثبیت ماندن خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور و سپس کسب جایگاه در خور شان مردم این شهر است. فرزاد حافظی روز جمعه پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در بازی برابر ایرانجوان نخستین تجربه حضور روی نیمکت نفت را تجربه کردم و نتوانستیم تاکتیک های تیمی را بخوبی به بازیکنان دیکته کنیم.

وی بیان کرد: بازیکنان این تیم هنوز در شرایط بدن سازی قرار دارند و به آمادگی مطلوبی برای برگزاری بازی ها نرسیدند.

حافظی ادامه داد: در بازی برابر ایرانجوان هر دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه کردند ولی با این وجود موفق به گلزنی نشدند.

وی گفت: با توجه به موقعیت این تیم در جدول برای همه بازی های خانگی و بیرون از خانه به دنبال کسب سه امتیاز لازم هستیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان یادآور شد: در هفته آینده در دیدار با نساجی مازندران تلاش می شود از این بازی سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

حافظی در ارتباط با تیم ایرانجوان بوشهر افزود: این تیم با آمدن ‘سعید مفتخر’ به عنوان سرمربی بخوبی متحول شده و علاوه بر کسب سه برد در سه بازی گذشته در این دیدار نیز نمایش قابل قبولی را ارائه کردند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز عنوان کرد: به جز یک صحنه که مشکوک به پنالتی بود در سایر صحنه تیم داوری قضاوت خوبی از خود برجای گذاشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.