• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

رييس سازمان تبليغات اسلامي مسجدسليمان:
با همت قرآن دوستان بزودی شاهد افتتاح مجمع قاریان قرآن شهرستان خواهیم بود/ قرآن سند و نقشه راه بشریت برای نجات از ظلمت هاست +تصاوير

  • کد خبر : 25321
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از ادامه برنامه های تفسیر و قرائت خانگی قرآن در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اعلام این خبر افزود: قرآن سند متقن و نقشه راه و حل همه ی مشکلات بشر است که هر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از ادامه برنامه های تفسیر و قرائت خانگی قرآن در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اعلام این خبر افزود: قرآن سند متقن و نقشه راه و حل همه ی مشکلات بشر است که هر شخصی به طور جدی باید آن را وارد زندگی کند و به طور مستمر با آن مانوس باشد.

وی در خصوص برنامه های خانگی قرائت و تفسیر قرآن افزود: با حمایت امام جمعه محترم شهرستان و همکاری ائمه محترم جماعات مساجد و پایگاه های بسیج و استقبال بسیار خوب مردم مومن و متدین شهرستان فعالیت های تفسیر و قرائت قرآن خانگی پس از برنامه های هیئات خانگی در حال انجام است و این مراسم معنوی و روحانی جهت آشنایی و انس هر چه بیشتر مردم با کلام الله مجید در محلات مختلف به صورت دوره ای اجرا می گردد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در ادامه افزود: قرآن صرفا برای مراسمات فاتحه خوانی نیست و این گنجینه مهم الهی نباید مهجور بماند. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری نهادهای فرهنگی به زودی شاهد افتتاح مجمع قاریان شهرستان باشیم.

در تصاویر ذیل بخشی از فعالیت های قرآنی حجت الاسلام ساری امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج)کلگه را در طرح قرائت و تفسیر خانگی قرآن که با همکاری پایگاه حضرت حمزه سیدالشهداء اجرا شده است را مشاهده می فرمایید.

img-20161225-wa0023img-20161225-wa0016 img-20161225-wa0017

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.