• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

در جلسه اي با حضور مسئولين دانشگاه آزاد و شبكه بهداشت و درمان
راه‌های همکاری دانشگاه آزاد مسجدسلیمان و شبکه بهداشت درمان شهرستان بررسی شد

  • کد خبر : 25313
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با هدف کاهش مشکلات و بررسی راه‌های همکاری بیشتر بین شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، جلسه‌ای با حضور تنی چند از مسئولین این دو نهاد برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، دکتر شهرام ابراهیمی مدیر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با هدف کاهش مشکلات و بررسی راه‌های همکاری بیشتر بین شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، جلسه‌ای با حضور تنی چند از مسئولین این دو نهاد برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، دکتر شهرام ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان به منظور بررسی راههای برقراری ارتباط متقابل بیشتر با واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و کاهش مشکلات، به اتفاق تنی چند از مسئولین این شبکه، با دکتر علیرضا حیدرئی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان و تنی چند از مسئولین این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، طرفین به بیان برخی از مسایل مربوطه پرداختند و در پایان مقرر شد، کارگروه عملیاتی بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان تشکیل  و با برگزاری جلسات متعدد، ضمن کاهش مشکلات، زمینه همکاری متقابل بیشتر بین دو نهاد فراهم شود.

موضوع کارورزی و کارآموزی دانشجویان پرستاری و مامایی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در بیمارستان 22 بهمن این شهرستان و استفاده از امکانات آموزشی، پژوهشی و پراتیک دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان توسط دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و کادر پیراپزشکی بیمارستان شهرستان، از جمله دو محور اصلی مورد بحث در این نشست بود.

شایان ذکر است در پایان این نشست، مدیر شبکه بهداشت درمان مسجدسلیمان به همراه هیأت همراه از کتابخانه و سالن پراتیک دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان بازدید و امکانات موجود آموزشی در این واحد دانشگاهی را بسیار مطلوب دانستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.