• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در مسجدسلیمان/ دستگیری 5سارق و اعتراف به 18 فقره سرقت

  • کد خبر : 25266
  • ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در مسجدسلیمان خبر داد. به  گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:برابر اعلام کلانتری 11 مرکزی در راستای مقابله با سارقین و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان،طرح تشدید مبارزه با سرقت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در مسجدسلیمان خبر داد. به  گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:برابر اعلام کلانتری 11 مرکزی در راستای مقابله با سارقین و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان،طرح تشدید مبارزه با سرقت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در این طرح، مامورین تجسس کلانتری با رصد اطلاعاتی حوزه استحفاظی در ابتدا موفق به شناسایی 5 نفر از سارقین شدند.

این مقام مسئول ادامه داد:کارکنان مجرب کلانتری با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ که در راستای طرح تشدید مبارزه با سرقت برنامه ریزی شده بود موفق به دستگیری هر 5 نفر سارق شدند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد:متهمین دستگیر شده مورد تحقیق کارشناسانه و علمی پلیس قرارگرفته و به فروش  اموال مسروقه به تعداد 3 نفر از مالخران حرفه ای معترف شدند که با اخذ مجوز قضائی خوشبختانه هر 3 نفر مالخر نیز دستگیر و به کلانتری هدایت شدند.

سرهنگ حسینی گفت:در پایان طرح موصوف  5 نفر سارق و 3 نفر مالخر مجموعه 8 نفر دستگیر شده که طی مراحل مختلف مورد تحقیق فنی و علمی قرار گرفتند و نهایتا به 12 فقره سرقت محتویات وقطعات خودرو،4فقره سرقت منزل و یک دستگاه موتور سیکلت و یک واحد ساختمان نیمه ساز در مجموع 18 فقره سرقت معترف شدند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستورات قضائی خاطر نشان ساخت:شایسته است شهروندان نسبت به رعایت مقررات ایمنی و پیشگیرانه از سرقت اقدام نموده و هر نوع خبر در خصوص حضور سارقین و یا مالخران در محله های مسکونی خود را سریعاً با پلیس 110 در میان بگذاند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جای تقدیروتشکرویژه داردازفرماندهی و پرسنل زحمت کش وپرتلاش نیروی انتظامی مسجدسلیمان که شبانه روزشان شده تلاش و خدمتگذاری 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.