• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 25218
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب از سپردن هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برکناری سهراب بختیاری‌زاده، به فرزاد حافظی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هدایت یزدی ‌اظهار کرد: ‌با توجه به شرایط تیم و قرار داشتن تیم در رده های پایینی جدول تصمیم گرفتیم که به تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب از سپردن هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برکناری سهراب بختیاری‌زاده، به فرزاد حافظی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هدایت یزدی ‌اظهار کرد: ‌با توجه به شرایط تیم و قرار داشتن تیم در رده های پایینی جدول تصمیم گرفتیم که به تیم شوکی وارد کنیم و بر این اساس تصمیم بر این شد که با سهراب بختیاری زاده قطع همکاری کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال نمی توانستیم این همکاری را ادامه دهیم تا ببینیم در نیم فصل دوم شرایط به چه صورتی می شود، چرا که ممکن بود همکاری ادامه پیدا کند و شرایط تیم تغییر نکند که در آن مقطع و حضور در نیم فصل دوم شرایط برای تصمیم گیری سخت تر می شد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: به هر حال اکنون نیم‌فصل است و یک فضا و زمانی وجود دارد که مربی جدید با تیم کار کند و با بازیکنان و مجموعه نیز آشنا شود. به هر حال در نیم‌فصل تیم ها در حال استراحت هستند و ما می توانیم از این فرصت جهت ریکاوری تیم استفاده کنیم و در نهایت تیم با شرایط خوبی در نیم فصل دوم حضور پیدا کند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم نیز گفت:‌ با فرزاد حافظی که در گذشته نیز در این تیم کار کرده است و تجربه حضور در نفت مسجدسلیمان را دارد به جمع بندی رسیدیم و او را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. او نفر بومی منطقه است و با توجه به تجربه حضورش در تیم به عنوان سرمربی انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: ‌قطعا به دنبال این هستیم که تیم از این شرایط خارج شود و اگر به دنبال این مهم نبودیم این تغییرات را در تیم ایجاد نمی کردیم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در پایان با قدردانی از زحمات سهراب بختیاری زاده، عنوان کرد: ‌امیدوارم او در تیم دیگری که هدایت آن را قبول می‌کند موفق باشد و برای او آرزوی موفقیت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. قضیه خدا پدر کفن دزد رو بیامرزه شده.
    به هر حال تیم دهم بشه در اخر کار بهتره تا چهاردهم .
    به هر حال از مدیران محترم متشکریم که مرگ رو نشونمون دادن که به تب راضی بشیم .

  2. جناب آقای فرزاد حافظی انتخاب بجا وشایسته جنابعالی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان تبریک عرض می نماییم

  3. آقای حافظی بفکرسال آینده باشین ازالان .دیگه بهونه دیربسته شدن تیم رونداری

  4. واقعا متاسفم برای مسعولین که سهراب بختیاری زاده رو به خاطر سر خم نکردن کردن بیرون و فرزاد حافظی رو اوردن کاملا مشخصه میخوان تیم رو بفرستن پایین خوب حداقل بهروز خان رو بیووردین تا مردم پشت تیم باشن مطمعن باشین با این سرمربی ما به جایی نمیرسیم 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.