• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
0

تشکیل کمیته‌ حقیقت‌‌یاب برای بررسی طرح انتقال‌آب کارون به اصفهان
از سوی مجمع نمايندگان استان خوزستان علي عسگر ظاهري به عنوان عضو کمیته حقیقت‌یاب معرفی شد

  • کد خبر : 25121
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-علی‌عسکر ظاهری نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل، از سوی مجمع استان خوزستان به عنوان عضو کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی طرح انتقال‌آب کارون به اصفهان معرفی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه رو.زنامه نگاران مسجدسليمان مجید ناصری‌نژاد در خصوص انتقال آب از کارون به اصفهان، یزد و کرمان ضمن تاکید بر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-علی‌عسکر ظاهری نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل، از سوی مجمع استان خوزستان به عنوان عضو کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی طرح انتقال‌آب کارون به اصفهان معرفی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه رو.زنامه نگاران مسجدسليمان مجید ناصری‌نژاد در خصوص انتقال آب از کارون به اصفهان، یزد و کرمان ضمن تاکید بر ضرورت لغو مصوبه محرمانه دولت برای انتقال آب کارون، گفت: رئیس‌جمهور در روزهای اخیر دستور پیگیری سریع موضوع انتقال آب از کارون را  به رئیس سازمان برنامه و بودجه داده و طی جلساتی با نوبخت، وزیر نیرو، استاندار خوزستان، نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری موضوع بررسی شد.

ناصری‌نژاد همچنین یادآور شد: علی‌عسکر ظاهری نماینده مسجد سلیمان و علی ساری نماینده اهواز از سوی مجمع استان خوزستان به کمیته حقیقت‌یاب معرفی و مدت زمان پیش‌بینی شده برای انجام کار حقیقت‌یابی یک هفته است اما این کار  زمانی به اندازه دو هفته نیاز دارد. وي گفت: آبی که اکنون از این استان منتقل می‌شود نمی‌تواند صرفا برای شرب باشد چراکه این برداشت بسیار بیشتر از نیاز آب شرب شهرهای اصفهان، یزد و کرمان است، افزود: چنانچه در کمیته حقیت‌یاب مشخص شود که انتقال  آب برای غیر از مصارف شرب استفاده می‌شود باید تمامی عملیات اجرای آن متوقف و دولت این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر نمایندگان خوزستان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.