• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

پیش بازی ملوان – نفت مسجدسلیمان
پرواز قوهای سپید انزلی یا رستگاری MIS؟

  • کد خبر : 25118
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در هفته هفدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خانه میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عصر امروز (چهارشنبه)  تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خانه میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد بوذ. در هفته پایانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در هفته هفدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خانه میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عصر امروز (چهارشنبه)  تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خانه میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد بوذ.

در هفته پایانی دور رفت مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم ملوان در شرایطی میزبان مسجد سلیمانی ها خاهد بود که تقریبا تمامی یاران ترکیب اصلی خود را به همراه خواهد داشت .

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دو بازی آخر خود نتایج خوبی کسب نکرده است و برای باقی ماند در کورس صدر نشینان به سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرم دارد.

ملوانی ها در دیدار های داخل خانه با حمایت پر شور هواداران خود تاکنون به هیچ تیمی نباخته اند و حداکثر امتیازات خانگی را کسب کرده اند.

اما در آن سوی میدان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شرایطی پای به این میدان میگذارد که هفته گذشته در مقابل مس کرمان در دقایق پایانی از شکست خانگی گریخت.

یاران سهراب بختیاری زاده هم اکنون با 17 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

این دیدار سومین تقابل رسمی این دو تیم خواهد بود که در آخرین دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دو فصل پیش موفق شد با درخشش عزیز معبودی و فرزاد حاتمی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و سند بقای خود در لیگ برتر را در زمان مدیریت سیروس محجوب و سرمربیگری فیروز کریمی حفظ کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خوشبینانه ترین حالت در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند مکان دوم جدول رده بندی را حفظ و در صورت عدم نتیجه گیری سایر رقبا به رتبه اول جدول رده بندی صعود نماید.

مهدی رستمی تنها غایب تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار می باشد.

مسعود پور محمد جعفر دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز سابقه حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را در کارنامه خود دارد.

دمای هوای روز چهارشنبه 24 آذر در شهر بندرانزلی در هنگام برگزاری مسابقه به 12 درجه خواهد رسید ضمن اینکه احتمال بارش باران نیز در ساعت برگزاری بازی وجود دارد.

اما از نکات جالب توجه در این دیدار , اینکه مسعود رضائیان مدیر عامل کنونی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیش از این سابقه مدیر عاملی در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را نیز در کانامه خود یدک میکشد و به همین دلیل شب قبل از بازی برای استقبال از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به هتل محل اقامت نفتی ها رفت و به آنها خیر مقدم گفت متاسفانه مسعود رضائیان با هر دو تیم نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی سابقه تلخ سقوط به لیگ دسته اول را تجربه کرده است.

دي اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.