• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

در يك اقدام جالب عالي محمدي مسير شهداي گمنام را با روپايي زدن طي كرد+ تصاوير

  • کد خبر : 25079
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين عالي محمدي ورزشكار خوب مسجدسليماني در يك اقدام جالب مسير شهداي گمنام مسجدسليمان را با روپايي زدن با يك عدد پرتقال طي كرد. وي در گفتگويي كوتاه با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هدف از اين اقدام را تشويق جوانان به ورزش خواند و گفت: چنین برنامه هايي می […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين عالي محمدي ورزشكار خوب مسجدسليماني در يك اقدام جالب مسير شهداي گمنام مسجدسليمان را با روپايي زدن با يك عدد پرتقال طي كرد. وي در گفتگويي كوتاه با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هدف از اين اقدام را تشويق جوانان به ورزش خواند و گفت: چنین برنامه هايي می تواند جوانان را برای پرداختن به ورزش و دوري از تفريحات ناسالم تشویق کند.

وي افزود:”جوانان سرمایه هر کشور هستند و این مسوولیت ما ورزشكاران و مسئولان است که جوانان را به سمت ورزش تشويق كنيم. وي گفت: عليرغم اين كه مسئولين هيچ گونه حمايتي از بنده نداشته اند اما همچنان براي اعتلاي نام مسجدسليمان تلاش خواهم كرد

عالي محمدي در پايان سخنان خود گفت: جا دارد از امام جمعه و فرماندار محترم، و همچنين آقايان احسان قاضي،شهرام احمدي، شهباز بهزادي و مسئولين اداره ورزش و جوانان به خاطر تشويق هاي شان كمال تشكر و سپاسگزاري را داشته باشم.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی کردن مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی (ره) و در آخرین اقدام خود به یاد شهدای مسجدسلیمان موفق شد مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت در زمان دو ساعت و بیست دقیقه با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

img-20161211-wa0006 img-20161211-wa0007 img-20161211-wa0003 img-20161211-wa0004 img-20161211-wa0005

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.