• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

در گفتگو با نایب رييس هيئت كوهنوردي مسجدسليمان اعلام شد:
برگزاري دوره کوهپیمایی مقدماتی و کلاس محیط زیست براي كوهنوردان

  • کد خبر : 25053
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اشرف ناصري كريموند نایب رييس هيئت كوهنوردي شهرستان مسجدسليمان از برگزاري دوره کوهپیمایی مقدماتی ویژه بانوان خبر داد و گفت: هیات کوهنوردی شهرستان مسجدسلیمان در راستاي گسترش ورزش كوهپيمايي اقدام به برگزاری دوره کوهپیمایی مقدماتی ویژه بانوان در تاریخ 24و25 و26آذرنموده است. وي ادامه داد: این رشته ورزشی که با کم […]

  • باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اشرف ناصري كريموند نایب رييس هيئت كوهنوردي شهرستان مسجدسليمان از برگزاري دوره کوهپیمایی مقدماتی ویژه بانوان خبر داد و گفت: هیات کوهنوردی شهرستان مسجدسلیمان در راستاي گسترش ورزش كوهپيمايي اقدام به برگزاری دوره کوهپیمایی مقدماتی ویژه بانوان در تاریخ 24و25 و26آذرنموده است. وي ادامه داد: این رشته ورزشی که با کم ترین امکانات قابل انجام است، در ردیف مفیدترین و سالم ترین رشته های ورزشی قرار دارد كه تاثیرات مثبت زیادی بر روی روح و روان انسان نیز دارد. وي دربخش ديگري از سخنان خود گفت: همچنين هیات کوه نوردی شهرستان در نظر دارد در راستای اهداف زیست محیطی و اشاعه ی فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست و طبیعت یک کلاس محیط زیست در روز یکشنبه هفته ی آینده مورخ :95/09/21 ساعت 16در سالن آموزش و پرورش نمره چهل برگزار نماید. كه از کلیه علاقه مندان دعوت می شود در این کلاس شرکت نمایند. نایب رییس هیئت کوهنوردی مسجدسلیمان در ادامه سخنان خود از شاهرخ قیاسی رییس هیئت کوهنوردی شهرستان همچنین از عبدالرضا صالحی رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان به دلیل تلاش های شان در ارتقا این رشته تشکر و سپاسگزاری نمود. وي در پايان سخنان خود از كليه علاقه مندان به اين رشته درخواست كرد:جهت ثبت نام در هیات کوهنوردی شهرستان مسجدسلیمان از تاريخ 20/9/95به مدت 10روز با مراجعه به اداره ورزش و جوانان (تربیت بدنی) مسجدسلیمان از ساعت 8 الي10صبح با در دست داشتن مدارك شناسايي اقدام به ثبت نام نمايند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. کوهستان محل استفاده ازتجربه است~جایی است که خودت رابشناسی وعلیه عیبهایت قدم برداری~ کوهنوردی ورزشی برای جهت دادن~معنادادن~شکل دادن وآماده شدن برای نوعی زیستن متکی به اراده وایمان است. هرچندکوهنوردان برسکوی افتخار نمی ایستند ودرمیادین ورزشی برایشان فریاد نمیکشند اما رشته های محبت قلبهای انان را به یکدیگر پیوند می دهد که باعث میشود دوباره صعود کنند. رسیدن به قله های بلند و گذشتن از گردنه های خطرناک به خودی خود امتیازی محسوب نمیشود بلکه اصل شناختن ورزش کوهنوردی و هدف های (تقویت درونی) آن است … (نیست برلوح دلم جز الف قامت یار/چکنم حرف دگر یاد نداد استادم)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.