• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

برگزاری جلسه مناظره دانشجویی با موضوع برجام در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 25049
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با 16 آذر روز دانشجو، به همت بسیج دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، جلسه مناظره با موضوع برجام برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان، در این جلسه که در حضور تنی چند از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با 16 آذر روز دانشجو، به همت بسیج دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، جلسه مناظره با موضوع برجام برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان، در این جلسه که در حضور تنی چند از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور مسجدسلیمان و با حضور فرماندار، دادستان، تنی چند از مسئولین سپاه پاسداران و هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد، سخنران مدعو و تنی چند از حاضرین به بیان دیدگا‌ه‌های خود در مورد برجام پرداختند.

در ابتدای جلسه، دکتر علیرضا حیدرئی سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن خیرمقدم ، 16 آذر روز دانشجو و روز مطالبه گری را به عموم دانشجویان تبریک عرض کرد. علیرضا حیدرئی، با اشاره به ماجرای جنبش دانشجویی 16 آذر 1332 و شهادت سه دانشجوی عدالت‌خواه، افزود: دانشجویان باید فکر کنند که جنبش‌های دانشجویی در چه جهتی و با چه هدفی صورت گرفته‌اند. وقتی بررسی می‌شود در می‌یابیم جنبش‌های گذشته برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است لذا امروز نیز دانشجویان باید در راستای آرمان‌های انقلاب قدم بردارند.

در ادامه این نشست، سرهنگ علی شیر دسترنج مسئول دفتر بسیج دانشجویی مسجدسلیمان، لالی و اندیکا، ضمن تبریک روز دانشجو و خیرمقدم به حاضران، در خصوص این جلسه گفت: طبق مصوبه کمیته دانشجویی فرمانداری مسجدسلیمان، مقرر شد جلسه مناظره دانشجویی با موضوع برجام در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شود.

ایشان، افزود: پی گیری لازم انجام شد و برای جلسه امروز قرار بود از دو طیف موافق و منتقد برجام، نمایندگان فعال سیاسی دانشجویی استان یک نفر در این جلسه حاضر تا مناظره صورت گیرد اما علیرغم تلاش زیاد، امروز فقط شاهد حضور یک از این نمایندگان در جلسه هستیم و از گروه موافق کسی در جلسه حاضر نشد. لذا سعی می‌شود با توجه به وقت از دانشجویان حاضر در جلسه که موافق یا منتقد برجام هستد چند نفر صحبت و بعد فعال سیاسی دعوت شده به ایراد سخن بپردازد. امیدوارم دانشجویان استفاده مفیدی از این جلسه داشته باشند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مسجدسلیمان ضمن تبریک روز دانشجو، از ایمان به عنوان رمز ایستادگی در برابر استکبار یاد کرد و ابراز امیدواری کرد: انشاالله همان طور که تاکنون جوانان و مردم ما توانستند در برابراستکبار ایستادگی کنند و توطئه‌های بیگانگان را خنثی کنند از این به بعد هم با ایمانی راسخ با استکبار مبارزه خواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شومشان برسند و بزودی مردم دلیر ایران اسلامی، دشمن را با ایمان خود به زانو در خواهند آورد.

در این جلسه بعد از این که دو دانشجو موافق برجام در این خصوص صحبت کردند، احمد محمد زاده دانشجوی مدعو از دانشگاه شهید چمران و فعال سیاسی به عنوان منتقد برجام با حضور در جایگاه به ایراد سخن پرداخت و در پایان علیرضا گروئی فرماندار مسجدسلیمان با حضور در جایگاه ضمن تبریک روز دانشجو در رابطه با نکات مثبت برجام مطالبی را ایراد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.