• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

مهندس عيديوندي:
بارندگی‌ها بیش از 8 میلیارد تومان به جاده‌های مسجدسلیمان خسارت زد

  • کد خبر : 25040
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر اداره راهداري و حمل ونقل جاده اي مسجدسلیمان با اشاره به خسارات وارد شده به راه‌های اصلی و روستایی در بارندگی اخیر، گفت: در مجموع حدود 4 میلیارد تومان به جاده‌های اصلی و حدود 4 میلیارد و 850 میلیون تومان به راه‌های روستایی مسجدسلیمان خسارت وارد شده است. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر اداره راهداري و حمل ونقل جاده اي مسجدسلیمان با اشاره به خسارات وارد شده به راه‌های اصلی و روستایی در بارندگی اخیر، گفت: در مجموع حدود 4 میلیارد تومان به جاده‌های اصلی و حدود 4 میلیارد و 850 میلیون تومان به راه‌های روستایی مسجدسلیمان خسارت وارد شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

مهندس علی عیدی‌وندی اظهار کرد: در محور مسجدسلیمان – اندیکا حد فاصل کیلومتر 5 تا 18 بیش از 2.5 میلیارد تومان خسارات به جاده اصلی وارد شده است. وی افزود: 850 میلیون تومان خسارات به جاده اصلی محور مسجدسلیمان – لالی و حدود 650 میلیون تومان خسارات به جاده اصلی مسجدسلیمان – اهواز در اثر بارندگی‌ها وارد شده است.

عیدی‌وندی با اشاره به خسارات واردشده به راه‌های روستایی شهرستان عنوان کرد: حدود یک میلیارد و 150 میلیون تومان خسارت به راه‌های روستایی بخش مرکزی مسجدسلیمان وارد شده و همچنین خسارات واردشده به راه‌های روستایی بخش عنبر حدود 850 میلیون تومان برآورد شده است.

وی همچنین از خسارت حدود 2 میلیارد و 850 میلیون تومانی به راه‌های روستایی منطقه گلگیر خبرداد و گفت: تردد در این محورها به صورت موقت برقرار شده است و به کمک دستگاه‌ها و ماشین‌های راهداری در حال بازگشایی، مرمت و برقراری ارتباط به صورت دائمی هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.