• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مسابقات فوتبال پيشكسوتان جام شهدای مسجدسلیمان و لالی قهرمان خود را شناخت

  • کد خبر : 25016
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ یوسف خدامرادی: مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهدای مسجدسلیمان و لالی با قهرمانی تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی خاتمه یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با مشارکت هیئت فوتبال و کانون پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان، یک‌دوره مسابقه فوتبال هشت نفره با شرکت هشت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ یوسف خدامرادی: مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهدای مسجدسلیمان و لالی با قهرمانی تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی خاتمه یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با مشارکت هیئت فوتبال و کانون پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان، یک‌دوره مسابقه فوتبال هشت نفره با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در زمین چمن زنده یاد البرز الله‌مرادی برگزار شد و با قهرمانی تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی به پایان رسید. در پایان دور مقدماتی این مسابقات، چهار تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی، زنده‌یاد البرز الله‌مرادی، شهدای لالی و زنده‌یاد محمد سلطانی به مرحله نیمه‌نهایی راه بافتند که در این مرحله از مسابقات تیم‌های زنده‌یاد علیرضا صالحی و زنده‌یاد البرز الله‌مرادی با شکست حریفان به فبنال راه یافتند.

معرفی قهرمان فوتبال پیشکسوتان مسجدسلیمان

مسابقه فینال روز دوشنبه 15 آذرماه با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد، رؤسای ادارات ورزش‌ و جوانان، آموزش ‌و پرورش، تأمین اجتماعی و نماينده اداره بهزیستی، ریاست  شورای اسلامی شهر (به همراه عضو دیگر شورا مهندس حاجت‌پور) و خیل پیشکسوتان ورزش و علاقمندان به فوتبال میان دو تبم فینالیست برگزار گردید که در نهابت تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی با درخشش سید محمد موسوی و علی اسیوند و با نتیجه چهار بر یک تیم زنده‌یاد البرز الله‌مرادی را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

عبدالرضا پاپایی مسئول کانون پیشکسوتان مسجدسلیمان به هنگام توزیع جوائر مراتب قدردانی خود را از همکاری اداره ورزش‌ و جوانان، هیئت فوتبال، شورای اسلامی و شهرداری شهرستان مسجدسلیمان ابراز نموده و اظهار امیدواری کرد که در آینده مجددا شاهد تکرار و برگزاری چنین تورنمنت هایی باشیم. ایشان اقدام بعدی کانون را برگزاری یک همایش با حضور همه پیشکسوتان فوتبال شهرستان که در جای جای ایران اسلامی سکونت دارند، را طی ایام  نوروز اعلام کرد.

عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش‌ و جوانان نیز  طی سخنان کوتاهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که زنده نگاه داشتن یاد شهدا را عین شهادت بیان نموده بودند،  مراتب حمایت همه جانبه اداره متبوع خود از کانون پیشکسوتان و نیز برگزاری چنین مسابقاتی از حضور جمع حاضر و رؤسای ادارات حاضر قدردانی نموده و مراتب گله‌مندی خود را نسبت به کم‌توجهی باقی ادارات و مسئولان شهرستان به چنین رخداد بزرگ ورزشی و فرهنگی بیان کردند. ایشان همچنین گزارش کوتاهی از عملکرد اداره ورزش و جوانان طی مدت کوتاه تصدی خود در این سمت را ارائه کردند.

همچنین منوچهر قاسمی ریاست اداره آموزش‌ و پرورش نیز ضمن اشاره به پروژه‌های ورزشی در دست اجرای اداره متبوع خود اظهار داشتند: درب تمامی اماکن فرهنگی ورزشی اداره آموزش ‌و پرورش از آغاز تصدی ایشان بر این اداره بر روی پیشکسوتان باز بوده و تا روزی که در این سنگر به خدمت‌گزاری مشغول باشند، گشوده خواهد ماند.

در ادامه مراسم اختتامیه، با اهدای لوح تقدیر از تمامی تیم‌های شرکت کننده تقدیر به‌عمل آمد و ضمن اهداء کاپ‌های قهرمانی، نایب قهرمانی، عنوان سوم و تیم اخلاق به تیم‌های زنده‌یاد صالخی، زنده‌یاد الله‌مرادی، شهدای لالی و زنده‌یاد محمدسلطانی، هدایایی نيز به جمعی از پیشکسوتان حاضر توسط مسئولان شهری حاضر و پیشکسوتان و اساتیدی چون علی‌اصغر جمالی، ابراهیم شهنی، چاوشی، صفر و حسین باهو، رضا احمدپور، افشین صالحی، علی قلی‌پور، علی‌حسین مطلبی، عبدالرضا پاپایی و … اهداء گردید.

در حاشیه این مسابقات از سید محمد موسوی پیشکسوت همیشه حاضر فوتبال مسجدسلیمان که اخیرا در مسابقات بهزیستی کشور به همراه منتخب خوزستان خوش درخشیده بود و برای چندمین سال متوالی عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن مسابقات را به‌خود اختصاص داده بود توسط ریاست اداره ورزش‌ و جوانان تجلیل به‌عمل آمد.

48776_75248774_60448775_376

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.