• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

برگزاری گفتمان دینی با موضوع شبکه های اجتماعی در مدارس روستای عنبر

  • کد خبر : 25003
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت حجت‌الاسلام مجید اگنیوری روحانی مستقر این اداره در روستای عنبر گفتمان دینی با موضوع شبکه های اجتماعی در دبیرستان دخترانه روستای عنبر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام اگنیوری در این کارگاه نقش بازی های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی را بر سبک زندگی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت حجت‌الاسلام مجید اگنیوری روحانی مستقر این اداره در روستای عنبر گفتمان دینی با موضوع شبکه های اجتماعی در دبیرستان دخترانه روستای عنبر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت‌الاسلام اگنیوری در این کارگاه نقش بازی های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی را بر سبک زندگی افراد، خصوصا جوانان تشریح کرد و هدف از ایجاد و توسعه این ابزار در جهان خصوصا ایران و آسیب های بالقوه آن را بیان کرد.

وی با بیان این که هر شبکه اجتماعی فرهنگ ارتباطاتی خاص خود را دارد، یعنی منش و گفتار مخصوص و منحصر به فردی را برای خود برگزیده است. فرد با عضویت در هر شبکه اجتماعی درگیر نوع خاصی از فرهنگ ارتباطاتی می‌شود که شامل: برخورد، تکیه کلام، اصطلاحات مخصوص، رفتار، تیپ شخصیتی و ظاهری است. بدون تردید، میزان تأثیرپذیری فرد از این محیط، صفر نخواهد بود. درادامه ایشان ضمن بررسی کشورهای سازنده این شبکه های اجتماعی هدف از ایجاد این شبکه ها را که نیاز به صرف منابع عظیم مالی دارد را سزقت اطلاعات خصوصی افراد، برای دهی به سبک زندگی افراد و شیوه های تفکر آن ها دانست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.