• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

همزمان با دهه وقف
ریاست اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با خانواده شهيد عزت الله محمودي دیداركردند+تصاوير

  • کد خبر : 24957
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با دهه وقف ریاست اداره اوقاف و امور خیریه و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با خانواده شهيد عزت الله محمودي دیدار نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار شيخ رباط ریاست بنیاد شهید ضمن معرفی خانواده شهید محمودي به حاضران از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با دهه وقف ریاست اداره اوقاف و امور خیریه و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با خانواده شهيد عزت الله محمودي دیدار نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار شيخ رباط ریاست بنیاد شهید ضمن معرفی خانواده شهید محمودي به حاضران از ویژگی های اين شهید که از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی بودند نکاتی را بیان داشتند. وي گفت: میان شهدا و والدین آن ها خصوصاً مادران شهدا رابطه ای عمیق و ناگسستنی وجود دارد که کسی یارای جدا کردن این رابطه و پیوند نیست.

وي ادامه داد: فرهنگ سهادت برگرفته از فرهنگ عاشورای حصرت امام حسین (ع) بوده که قطعاً این راه ادامه خواهد داشت و به لطف جوانان متعهد و مخلص هر روز پر رنگ تر خواهد شد.

در ادامه این دیدار رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک ماه ربیع الاول و همچنین تبریک دهه وقف خدمت خانواده اين شهید در سخناني گفت: تمام امنیت و آسایشی را که امروز همه ما مدیون آن هستیم حاصل مجاهدت ها و دلاوری های شهدای گرانقدری است که از بالاترین دارایی خود که همانا جانشان بود عاشقانه گذشتند تا الان ما در رفاه و امنیت کامل باشیم. ایشان ادامه دادند: ما باید با فرهنگ سازی فرهنگ شهادت در جامعه که به خوبی در حال گسترش بوده و همه افراد جامعه اسلامی ما بدون استثنا مرهون و مدیون این فرهنگ بوده و هستند را افزايش بدهيم. ایشان در ادامه افزودند: بی شک شهدای ما گلچین خانواده های خود بودند و این مطلب برای همگان روشن است که تمامی کسانی که به فیض عظیم شهادت نائل آمدند همه آن ها به نوعی از ارتباط مستقیم با خداوند منان بدون بهره نبودند. و خیلی از امورات روزمره زندگی را فراتر از ما می دیدند. در پایان اين ديدار از خانواده شهید محمودي تجلیل به عمل آمد.

 img-20161204-wa0003img-20161204-wa0001

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.