• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
2

پيگيري يك خبر
جوابيه دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز/ توضیحات تبیین کننده در خصوص پزشک قلابی شناسایی شده در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 24761
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پی دستگیری پزشک قلابی در شهرستان مسجدسلیمان و انتشار مطالب متفاوت و گاهاً ناصحیح در این خصوص، توضیحات تبیین کننده زیر که جزئیات کامل موضوع را بازگو می کند جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی کامل ابهامات موجود ارائه می گردد. در سال ٩٠ یکی از پزشکان شاغل در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پی دستگیری پزشک قلابی در شهرستان مسجدسلیمان و انتشار مطالب متفاوت و گاهاً ناصحیح در این خصوص، توضیحات تبیین کننده زیر که جزئیات کامل موضوع را بازگو می کند جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی کامل ابهامات موجود ارائه می گردد.

در سال ٩٠ یکی از پزشکان شاغل در مناطق نفتی عسلویه بنام دکتر ع-د در یک سانحه تصادف رانندگی فوت می کند.

پس از این حادثه، یکی از همکاران غیر پزشک وی با مراجعه به خانواده پزشک متوفی، به بهانه پیگیری مطالبات مالی مرحوم، مدارک تحصیلی و شغلی وی را از خانواده اش تحویل می گیرد و سپس با استفاده از روشهای غیرقانونی، اقدام به تهیه شناسنامه و کارت ملی جدید به نام متوفی ولی با تصویر خودش می نماید.

در گام بعد، وی با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل پزشک متوفی در یکی از استان های مرکزی کشور و ارائه شناسنامه و کارت ملی جدید عکسدار، دانشنامه پزشکی مربوط به مرحوم را با الصاق عکس خودش تحویل می گیرد.

سپس، با ارائه این مدارک جدید صادر شده، پروانه مطب برای وی صادر می شود و حتی با مراجعه به بانک، حساب بانکی نیز (با شناسنامه و کارت ملی جدید بنام متوفی) باز می کند و در حقیقت کل هویت پزشک مرحوم را جعل کرده و به سرقت می

برد

از آنجا که مدارک ارائه شده به مراکز درمانی که این جاعل در آنجا اشتغال داشته است، همگی از منابع رسمی و با مهر و امضاء های اصالت دار صادر شده بودند و اشکال صوری و شکلی نداشتند، بنابراین مراکز درمانی نیز به استناد این مدارک اصیل، با وی قرارداد همکاری منعقد نمودند.

بدنبال احضار این فرد خاطی بعنوان مطلع در دادگستری و عدم حضورش، موضوع از طریق نظام پزشکی پیگیری و با توجه به آنلاین شدن کلیه مدارک و سوابق نظام پزشکی، موضوع از طریق نظام پزشکی مسجد سلیمان دنبال میشود و مستندات متوفی بودن پزشک در اختیار مقام قضایی قرار میگیرد که با تمهیدات بازپرس دادگستری، نامبرده به عنوان مطلع احضار و پس از حضور در دادگستری طبق دستور بازپرس بازداشت می گردد.

لازم به ذکر است این فرد جاعل هیچگونه رابطه استخدامی با بیمارستان ٢٢ بهمن مسجدسلیمان نداشته است و همکاری وی صرفاً بصورت قرارداد ساعتی معین صورت می پذیرفت.

گفتنی است این فرد به همین منوال در مناطق و مراکز درمانی مختلف کشور مشغول به کار شده بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ماست مالی؟؟؟؟

  2. کاش همه شجاعت داشتند و به جای این همه توجیهات واهی از مردم یک عذر خواهی ساده می کردند ایشان سه سال در بیمارستان 22 بهمن مریض می دیدند و دارو تجویز می کردند حالا چه بصورت رسمی چه بصورت قرارداد ساعتی. مگر فرقی میکند به جای این عذر بدتر از گناه بپذیریم که اشتباه کردیم و هر چه زودتر عذر خواهی کنیم

  3. سرپوش نگذارید رو خطاهایی که سر میزنه، حتی با ی ثانیه ی دقیقه ی ساعت ی روز کارکردن این فرد با جون هزاران نفر بازی شده چه رسد به پنج سال

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.