• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

اختصاصي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ پيگيري يك پرونده
علي عسگر ظاهري: با مسببين ماجراي پزشك قلابي، بايد به شدت برخورد شود/ توجه به سلامت مردم از الویت های نظام اسلامی است/ همه مسئولین و مديران درمان و سازمان نظام پزشكي بايد پاسخگوي اين سهل انگاري باشند/ فردي با يك مدرك فوق ديپلم 5 سال با جان مردم بازي كند و مسئولين ذيربط نه تنها متوجه نشوند بلكه پروانه مطب هم براي او صادر مي كنند؟!.

  • کد خبر : 24756
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن انتقاد شديد از اتفاق پيش آمده در ارتباط با حضور پزشك قلابي در مسجدسليمان گفت: با مسببين اين ماجرا به شدت بايد برخورد شود و همه كساني […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن انتقاد شديد از اتفاق پيش آمده در ارتباط با حضور پزشك قلابي در مسجدسليمان گفت: با مسببين اين ماجرا به شدت بايد برخورد شود و همه كساني كه در اين ارتباط كوتاهي كرده اند بايد پاسخگو باشند.

نماينده مسجدسليمان ادامه داد: چگونه مي شود كسي در يك مكان دولتی و بیمارستان رسمی در عالی ترین سطح درمان کشور 5 سال با جان مردم بازي كند و كسي از مسئولين مربوطه متوجه نشود… عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي افزود: توجه به سلامت مردم از الویت های نظام اسلامی است و همه مسئولین و مديران درمان و سازمان نظام پزشكي و … بايد پاسخگوي اين سهل انگاري باشند.

ظاهري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تحول در نظام سلامت با سه رويکرد حفاظت مالي از مردم، ايجاد عدالت در دسترسي به خدمات سلامت و نيز ارتقاي کيفيت خدمات اجرا مي شود تا به تدريج با همكاري خدمت گزاران عرصه سلامت شاهد تحقق سياست هاي كلي ابلاغي رهبري و ارتقاي مورد انتظار در نظام سلامت باشيم وي گفت: سوال اين است كه مسئولين بهداشت و درمان استان براي اجراي صحيح طرح تحول نظام سلامت در شهرستان چقدر تلاش كرده اند و چگونه بيمارستان دولتي و يا مراكز بهداشتي مورد پایش قرار گرفته كه چنين اتفاقي رخ داده است. وي ادامه داد: اميدوار بوديم با پي گيري طرح تحول نظام سلامت در شهرستان شاهد شكوفايي بركات اين طرح باشيم نه اين كه فردي با يك مدرك فوق ديپلم 5 سال با جان مردم بازي كند و مسئولين ذيربط نه تنها متوجه نشوند بلكه پروانه مطب هم براي او صادر كنند.

 نماينده مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تقدير از قوه قضاييه و نيروي انتظامي گفت: اين انتظار مي رود كه قوه قضاييه و نيروي انتظامي به جد همه ي متخلفين در اين پرونده را شناسايي و با آن ها برخورد نمايند و نتايج آن را در اختيار عموم مردم قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. از نماینده محترم شهرستان خواهان پیگیری مجدانه این قضیه هستیم. نباید مردم مسجدسلیمان ساده فرض بشن. دیدید که. چند وقت پیش یه بخیه از یک بچه در اصفهان باز کردند مردم و رسانه هاشون چکار کردن؟ تمام رسانه ها فریادشون در اومد. اما این شیاد چندسال مردم رو به کام مرگ فرستاده ولی مسئولین بی تفاوت بودند… جالبه که بعضی از شهروندها میان اینجا و تشکر میکنن از مسئولین که بعد از چندسال فهمیدن قضیه رو. وزیر بهداشت باید به تمام افراد ویزیت شده خسارت پرداخت کنه. تمام شهروندانی که ویزیت دارند از این پزشک باید شکایت کنند کسانی که مدتی بعد از مراجعه به این شخص فوت شدن هم در این چندسال باید شناسایی بشن.

  2. زنده بادآقای ظاهری.لطفابه وضعیت نابسامان بیمارستان هم رسیدگی کنید

  3. این فرمایشات باید در صحن مجلس و خطاب به وزیر بهداشت بیان شوند امیدواریم همانطور که قاضی زاده نماینده اورمیه برای خشک شدن دریاچه آنقدر تلاش کرد که سطح آب را به بالاتر از میزان قبلی رساند، نماینده محترم مسجدسلیمان  هم تلاش کند امید خشک شده مردم   مسجدسلیمان به خیر دیدن از دولت را آبیاری کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.