• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

طي احكامي جداگانه از سوي مديران كل راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل
روساي جديد اداره راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل مسجدسليمان معرفي شدند

  • کد خبر : 24688
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی و تبديل شدن راه و شهرسازي به دو اداره راه و شهرسازي و راهداري و حمل ونقل مهندس علي عيديوندي به عنوان رييس جديد اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان مسجدسليمان منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی و تبديل شدن راه و شهرسازي به دو اداره راه و شهرسازي و راهداري و حمل ونقل مهندس علي عيديوندي به عنوان رييس جديد اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان مسجدسليمان منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان همچنين رسول كريمي نژاد به عنوان سرپرست جديد اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان منصوب و مشغول به كار گرديد. كريمي نژاد پيش از اين اين به عنوان رييس اداره راه و شهرسازي انديكا منصوب شده بود. طبق شنيده ها قرار است مهندس كورش دهنو به عنوان رييس انديكا معرفي گردد. این جداسازی در راستای مصوبه شورای عالی اداری کشور انجام شده كه بر اساس این مصوبه مجموعه راهداری که با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اداره می‌شد از این اداره جدا و به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان می‌پیوندد. تمامی وظایف راهداری و نگهداری راه‌ها و ابنیه و همچنین ایمنی راه‌ها از راه و شهرسازی منفک و جزو وظایف حمل و نقل و پایانه‌ها می‌شود.

لازم به ذكر است مهندس عيديوندي همچنان به عنوان مجري جاده ميان بر، مجري جاده كمربندي و مجري جاده مسجدسليمان – انديكا به كار خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درودبرمهندس عیدی وندی مردخستگی ناپذیر

  2. درود بر مهندس رسول و با آرزوی موفقیت روز افزون شما در تمام مراحل زندگی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.