• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

يادداشت:
سهراب “بختیاری” با افتخار بایست و پیروز شو یا برو و اسطوره بمان!

  • کد خبر : 24674
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ صادق مرادي: سه بازی اول نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک بارقه های امید را برای حضور مجدد این تیم در لیگ برتر روشن کرد. ولی صد حیف که به زودی بازی های روان، هجومی و زیبا جای خود را به فوتبالی سردرگم کسل کننده و بدون برنامه داد. تماشاگران صبوری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ صادق مرادي: سه بازی اول نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک بارقه های امید را برای حضور مجدد این تیم در لیگ برتر روشن کرد. ولی صد حیف که به زودی بازی های روان، هجومی و زیبا جای خود را به فوتبالی سردرگم کسل کننده و بدون برنامه داد. تماشاگران صبوری کردند.

درگیری میان سرمربی نفت و پیرامون مدیرعامل وقت نفت بر سر حضور چند بازیکن سفارشی بالا گرفت. سهراب مقاومت کرد، تماشاگران حمایت کردند. سهراب قهر کرد تماشاگران کار را بر پیرامون سخت کردند. در نهایت سهراب و هواداران پیروز شدند.

تماشاگران روی سکوها برگشتند و سهراب روی نیمکت. اما سهراب و تیمش آنی نشدند که قبلن بودند. گرداب حاشیه سهراب را در خود فرد برد. کار به خودزنی و انتقاد از دانش سرپرست بومی و دلسوز و در نهایت استعفای وی انجامید.

تیم در خانه هم به راحتی شکست میخورد

این بار اما تماشاگران روی سکوها برنگشتند. و بدین ترتیب هوای خانه برای سهراب و تیمش دلگیر شد.

از سویی دیگر در پس زمینه ی فریادهای مکرر و آزار دهنده سهراب در کنار زمین می توان استرس را در ساق پای بازیکنان مشاهده کرد. بازیکن به جای این که بازی روان و همیشگی خود را ارائه دهد درگیر فریادهای مداوم سهراب در کنار زمین است. سهراب برای تک تک حرکات بازیکنان و در تمام لحظات بازی فرمان صادر می کند و آن ها ملزم به رعایت این فرامین هستند. سهراب بهتر از هر کسی می داند فریاد به موقع مربی در کنار زمین باعث ایجاد انگیزه، تهیج بازیکن، هوشیاری و دقت در انجام تاکتیک های مورد نظر و در نهایت پایین آمدن ضریب اشتباه بازیکن می شود اما همین فریادها اگر از حد و اندازه خود فراتر  رود، باعث اضطراب و ترس، بی ارادگی و سرکوب خلاقیت و آزادی عمل بازیکن می شود؛ چیزی که اکنون گریبان گیر تیم نفت شده است. که البته این تنها نقطه ضعف این تیم نیست.

بازی خوب و روان و برد نفت مقابل پدیده مشهد در جام حذفی موید این مطلب است که تیم نفت توان فنی نسبی را برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ یک دارد اما متاسفانه سهراب انگیزه لازم و روحیه مناسب را برای بازی در لیگ به بازیکنان ش نداده است. به این صورت که در مقابل تیم لیگ برتری پدیده، تک تک بازیکنان انگیزه لازم را برای نمایش بهترین بازی خود داشتند؛ میدانی که در آنجا می توانستند بهتر دیده شوند. و شاید بزرگ ترین هنر سهراب این است که این انگیزه و اشتیاق را در طول فصل فرسایشی لیگ یک در تک تک بازیکنانش زنده نگه دارد.

شایسته است سهراب به جای وارد کردن اصطلاحاتی همچون  “خربازی” و “خُل چرخیدن” در فرهنگ لغات فوتبال مسجدسلیمان، با کم کردن حاشیه در تیم، جذب بازیکنان مورد نیاز در خط میانی و حمله و در نهایت آشتی با هواداران زمینه را برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ یک فراهم کند چرا که۱۳ امتیاز در۱۳ بازی کارنامه قابل قبولی نیست.

سهراب باید بداند اسطوره همیشگی و جاودانه پهنه بختیاری است و هوداران تنها منتظر بهانه ای هستند تا تیم نفت و مربی محبوبش را دوباره در آغوش کشند.

و سخن آخر اینکه سهراب عزیز! کسی از شکست تو خشنود نمی شود. پس یا با افتخار بایست و پیروز شو یا برو و اسطوره بمان!

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. بله انشاءالله که آقای سهراب خان به نظرات هواداران هم اهمیت بدهند و برایشان این نظرات مهم باشد چون واقعاً مسجدسلیمان و مردم آن مظلوم قرارگرفته اند از طرف تمام ایران مظلوم قرار گرفته اند 

  2. اگرحواشی دورتیم اجازه دهندکماکان سهراب میتازدومحبوب تمامی هواداران میشوداین رابه عنوان 
    یک هوادارواقعی نفت میگویم 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.