• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان:
انهدام چهار باند سارقین داخل خودرو و کشف ۵۲ فقره سرقت در شهرستان / هشدار فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر کلاهبرداری های تلفنی

  • کد خبر : 24611
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از انهدام چهار باند سارقین داخل خودرو و کشف ۵۲ فقره سرقت در شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: با توجه به لزوم برخورد قانونی با سارقین داخل خودرو، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین آن فرماندهی قرار گرفت. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از انهدام چهار باند سارقین داخل خودرو و کشف ۵۲ فقره سرقت در شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: با توجه به لزوم برخورد قانونی با سارقین داخل خودرو، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین آن فرماندهی قرار گرفت. این مقام انتظامی در ادامه گفت: در پی وقوع سرقت های داخل خودرو ،با تشکیل تیم ویژه ای از کارکنان مجرب تجسس کلانتری ۱۱ و با تجزیه و تحلیل و بررسی شگرد سارقین ،چهار باند از سارقین داخل خودرو به تعداد ۱۲ نفر شناسایی شدند.

وی افزود: مامورین پس از شناسایی سارقین و محل اختفای آنها،طی چهار مرحله اقدام به اجرای طرح تشدید مقابله با سارقین نموده و با انجام عملیات منسجم و هوشمندانه موفق به دستگیری هر ۱۲ تفر و انهدام این باندها شدند. این مقام مسئول ادامه داد: سارقین پس از دستگیری مورد تحقیق علمی و فنی پلیس قرار گرفته و در مجموع به ۵۲ فقره سرقت داخل خودرو معترف گردیدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در برخورد قانونی با متهمین و صدور قرار مناسب خاطر نشان ساخت:شایسته است شهروندان گرامی از نگهداری وجه نقد و اشیاء ذی قیمت داخل خودرو و خصوصا در معرض دید همگان خودداری نموده و ضمن تجهیز خودرو به سیستم های ضد سرقت و دزدگیر ،از پارک وسائل نقلیه خود در نقاط تاریک و کم رفت و آمد اجتناب و شب هنگام از پارکینگ عمومی و یا منزل استفاده و هر نوع رفت و آمد یا موارد مشکوک را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کارآگاه حسینی همچنين در بخش ديگري از سخنان خود گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران حرفه ای که به روش های مختلف اقدام به اغفال و فریب نموده و مبالغ هنگفت به جیب می زنند باشند. این مقام انتظامی در ادامه گفت:مردم عزیز به تماسهای گرفته شده از منبع های نامشخص تحت عناوین برنامه های تلویزیونی و رادیویی و مژده برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی ها و نیز درخواست آنها مینی حضور در پشت خودپردازهای بانکی و ارسال شماره حساب برای انتقال وجه به حسابشان ننموده و از آنجایی که کلاهبرداران قصد دارند تا با تطمیع افراد به اقدام عملی نمودن نیات  سوئ خود و خالی نمودن حساب شهروندان نمایند،از حضور در خودپردازها و تغییر زبان دستگاه و اجرای خواسته های تماس گیرنده اجتناب نمایند. وی تاکید کرد: برای انتقال و واریز وجه به حساب،به هیچ اطلاعاتی به جز شماره کارت ۱۶ رقمی نیاز نیست و مراجعه به دستگاه عابر بانک نیز لازم نیست. این مقام مسئول ادامه داد:همچنین برای اطمینان واقعی بودن شماره تماس گرفته شده می توانید با شماره ۰۶۱۲۱۸۷۱۰۶ پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان تماس گرفته و از صحیح بودن آن اطمینان پیدا کنید.

سرهنگ حسینی تصریح کردک اگر موفق به تماس نشدید باید مراقب باشید که اطلاعات شخصی از شما گرفته نشود چون بعد از گذشت مدت زمانی با همین اطلاعات،اعتماد سازی کرده و به اهداف پلید خود می رسند. وی اضافه کرد:شهروندان گرامی با رعایت نکات،تعا بالای ۹۰ درصد درگیر کلاهبرداری های پیامکی و تلفنی نمی شوند و البته باید بدانند افراد کلاهبردار با ترفندها و شیوه های مختلف اقدام به اغفال افراد نموده و حتی بعضی افراد با سواد نیز به خاطر طمع گرفتار آنها می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.