• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

نماینده مسجدسلیمان در مجلس خبر داد؛
مردم مسجدسليمان انتظار دارند که نفت به حیات این شهر تداوم بخشد/ پارک موزه نیروگاه برق تمبی مسجدسلیمان نوید بخش توسعه

  • کد خبر : 24588
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه بالای مسجدسلیمان در اقتصاد نفتی کشور گفت: تعریف پروژه هایی نظیر پارک موزه نیروگاه برق تمبی این شهرستان نوید بخش روزهای خوب همراه با توسعه را دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه بالای مسجدسلیمان در اقتصاد نفتی کشور گفت: تعریف پروژه هایی نظیر پارک موزه نیروگاه برق تمبی این شهرستان نوید بخش روزهای خوب همراه با توسعه را دارد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان علي عسکر ظاهری در بازدید از پروژه های عمرانی نفتی در مسجدسلیمان اظهار کرد: این شهرستان به صورت کامل یک منطقه نفتی بوده و مردم این شهرستان انتظار دارند که نفت به حیات این شهر تداوم بخشد و موجبات اشتغال جوانان این منطقه را فراهم سازد.

وی همچنین به خدمات ارائه شده شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در این منطقه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسیاری از پروژه ها در این شهرستان یا توسط نفت تعریف شده و اجرا می شوند و یا این که منابع مالی آن از طریق نفت تامین می شود که این اقدامات قابل تقدیر است.

نماینده مردم مسجدسلیمان درمجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه موزه نفت نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه می تواند نسل جدید را با آن چه در 107 سال پیش در این شهرستان به واسطه صنعت نفت شکل گرفت آشنا کند.

ظاهری ادامه داد : با توجه به کمبود فضاهای تفریحی در شهر اجرای پارک موزه تمبی که یک مجموعه تفریحی ، سیاحتی و فرهنگی است و کاربری چند منظوره دارد نوید بخش روزهای خوب برای عمران و توسعه این منطقه است.

همچنین در این بازدید قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز توضیحات و جزییات مربوط به پروژه های ذکر شده را برای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان تشریح کرد.

وی گفت: برآورد اجرای پروژه پارک موزه برق تمبی توسط پیمانکار مبلغی بالغ بر 40 میلیارد ریال بود که با توجه به اصل اقتصاد مقاومتی، این پروژه با استفاده از توانمندی های نیروی انسانی و ماشین آلات این شرکت و همکاری خوب شرکت ترابری نفت در واگذاری ماشین آلات راه سازی مورد نیاز با جدیت درحال انجام است .

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند اجرایی پروژه های عمرانی و عام المنفعه نفت در منطقه بازدید کرد .

ظاهری همچنین از نزدیک روند اجرایی پروژه های پارک موزه نیروگاه برق تمبی، ساختمان موزه گنجینه نفت بی بیان و ادامه روند تخریب و نخاله برداری به منظور احداث فضای سبز را مشاهده و بررسی کرد.

m_ba5002-1600x1200m_ba4870-1600x1200 m_ba4927-1600x1200

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. من همواره منتقد سخت آقای ظاهری بوده ام؛ از اینکه افرادی که دور و بر ایشان بودند  خیرخواه منافع عموم باشند نا امید بودم ! اما نمیتوان از تلاش او در این مدت چشم پوشید؛ اگر به همین منوال پیش برود مطمئنا دوره های بعد بلامنازع وکیل مردم خواهد بود، باور کردنی نیست کسی با شرایط سنی و جسمی او بتواند این همه دقیق و سریع کار کند، بعد از ماه ها به ایشان تبریک میگویم که بدون حاشیه و با مدارا و مروت با دوست و دشمن تلاش میکند. نام ایشان در ردیف بزرگان بختیاری ثبت خواهد شد و بر خود میبالم که روزگاری حتی رودر رو با این بزرگمرد به تندی سخن گفتم، از اینکه مجال درک نماد فرهنگ گوگری و هیاری در سطح بختیاری را داشته ام و زمانی با او سخت رقابت کردم احساس خوشایندی دارم؛ چرا که این فرصت نصیب هر نسلی و هر شخصی نمی شود. امیدوارم با عدم دخالت در انتخابات شورای شهر )که قطعا جنجالی خواهد بود؛ کارون وار بخروشد و آبادانی کند.

  2. کارون وار بخروشد و آبادانی کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.