• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

امام جمعه مسجدسلیمان در راهپیمایی 13آبان:
مگر مسئولان صندوق ذخيره فرهنگيان كور بودند كه انبوه وام ها را در اختيار 7 نفر قرار دادند + گزارش تصويري

  • کد خبر : 24460
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- راهپیمایی 13 آبان روز استکبار ستیزی با حضور اقشار مختلف مردم با شعار «آمریکا مصداق اتم استکبار» و همزمان در سراسر کشور و در مسجدسليمان مقابل مصلي نماز جمعه اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در سخناني با بیان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- راهپیمایی 13 آبان روز استکبار ستیزی با حضور اقشار مختلف مردم با شعار «آمریکا مصداق اتم استکبار» و همزمان در سراسر کشور و در مسجدسليمان مقابل مصلي نماز جمعه اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در سخناني با بیان این که روز 13 آبان روز مقابله با استکبار جهانی است افزود:

در حالي كه حدود 40 سال از انقلاب شكوهمند اسلامي مي گذرد نه تنها يك برگ از اسناد جاسوسي و نفاق مدعيان آباداني وطن در اين كتب نيامده است بلكه قصه حسين فهميده ها، بهنام محمدي ها و … را هم از كتب درسي جوانان ما حذف كرده اند. اميني ادامه داد: ما هنوز همان ملت سال 57 هستيم و بدا به حال كساني كه دنياگرا شده اند و با حقوق هاي كثيف چند صد ميليوني بيت المال را به يغما برده اند آيا مي شود چنين افرادي طرفدار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل باشند؟ اين ها همان كساني هستند كه نگران پول ها و شركت هاي پتروشيمي و… هستند.

وی افزود: مشکل اقتصاد کشور بانک هایی است که وام های میلیاردی را به عده ای معدود می دهند و جوانان ما باید ماهها و سالها برای گرفتن وام ازدواج و مسکن در انتظار باشند.

امام جمعه مسجدسلیمان در رابطه با فساد اقتصادی درون کشور عنوان داشت: فساد در همین مسجدسلیمان هم وجود دارد با این تفاوت که فساد مسجدسلیمان دهها میلیونی و در فضای ملی فساد های اقتصادی هزار میلیاردی انجام می شود.

وی با تاکید بر این که مشکل کشور ما فساد در اقتصاد است خاطر نشان ساخت: چرا وزارت دفاع و افرادی همچون سردار سلیمانی در تامین امنیت کشور نمره شان بیست است اما نمره اقتصاد اینگونه نیست؟ این نشان می دهد مشکل کشور ما فساد در اقتصاد و برخی خواص است.

نماينده ولي فقيه گفت: جوانان ما براي گرفتن 10 ميليون وام ازدواج بايد ماهها معطل بمانند اما فلان شخص در يك روز چند صد ميليون وام مي گيرد. وي ادامه داد: فساد داخلي بعضي ها يكي از مشكلات كشور ماست. ما نگران فسادهاي ميلياردي هستيم… 8 هزار ميليارد تومان فساد مالي صندوق ذخيره فرهنگيان بايد پيگيري شود. مگر مسئولان اين صندوق كور بودند و نديدند انبوهي از اين وام در اختيار 7 نفر قرار گرفت. امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مي گويند 6 ميليون بيكار در كشور داريم راه حل آن در مبارزه جدي با فساد و در اعلام اسامي هزار نفري كه حقوق هاي نجومي دريافت كرده اند مي باشد.

3-copy5-copy6-copy 7-copy 8-copy 9-copy 1-copy 2-copy 4-copy15-copy 16-copy 9-copy 10-copy 11-copy 12-copy 13-copy 14-copy17-copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.