• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده هفت شهیدان در مسجدسلیمان افتتاح شد + تصاوير

  • کد خبر : 24374
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده هفت شهیدان در مسجدسلیمان افتتاح شد. در آئین افتتاح این پاسگاه که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، بخشدار مركزي، ريس اداره محيط زيست مسجدسليمان و جمعي از مسئولين محلي برگزار شد، دکتر لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده هفت شهیدان در مسجدسلیمان افتتاح شد. در آئین افتتاح این پاسگاه که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، بخشدار مركزي، ريس اداره محيط زيست مسجدسليمان و جمعي از مسئولين محلي برگزار شد، دکتر لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص راه اندازی پاسگاه محیط بانی در منطقه حفاظت شده هفت شهیدان گفت: باتوجه به قدمت منطقه حفاظت شده هفت شهیدان و داشتن گونه گیاهی و جانوری ارزشمند در این منطقه، کارحفاظت از این گونه ها یکی از ضروریات بود که این پاسگاه محیط بانی در منطقه راه اندازی شد.

وی ابراز امیدواری نمود که با راه اندازی این پاسگاه،می توان نیروهای محیط بان برای آموزش دانش آموزان و جوامع محلی استفاده نمود.وی ضمن قدردانی از رئیس و پرسنل محیط زیست منطقه در راه اندازی این پاسگاه خواستار جدیت و تداوم در حفاظت از محیط زیست منطقه شد.

مهندس گوروئی فرماندار شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های محیط زیست در شهرستان خواستار توجه به محیط زیست پیرامون شهر شد و گفت:با توجه به پیرامون شهرها می شود،به معضلاتی چون پسماندها و گرد وغبار و … پرداخت.

وی درخصوص طرح های شهرداری در مورد اینکه طرح جامع پسماند مسجدسلیمان ها می بایست برای روستاهای همجوار شهر نیز دیده شود ، گفت:مشارکت فرمانداری و محیط زیست می تواند بسیاری از مشکلات محیط زیست منطقه را حل نماید.

در این مراسم بهروز نجاتی رئیس اداره محیط زیست مسجد سلیمان نیز در خصوص اهمیت منطقه و مسائل ریست محیطی منطقه گزارشی ارائه نمود .

لازم به ذکر است:پاسگاه محیط بانی هفت شهیدان اولین پاسگاه محیط بانی منطقه می باشد و در مساحتی نزدیک به 750 متری و زیربنای 280 متر احداث شده است.

img-20161026-wa0016img-20161026-wa0017 img-20161026-wa0013 img-20161026-wa0014 img-20161026-wa0015

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.