• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

در گفتگو با رييس اداره اوقاف مسجدسليمان:
عملیات عمرانی و اجرایی بقعه متبرکه امامزاده بابا زاهد (ع) بخش چلو آغاز شد +تصاوير

  • کد خبر : 24363
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عملیات عمرانی و اجرایی بقعه متبرکه امامزاده بابا زاهد (ع) بخش چلو آغاز شد. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام این خبر افزود: برنامه طرح جامع امامزاده از سال 93 از طرف اداره اوقاف و امور خیریه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عملیات عمرانی و اجرایی بقعه متبرکه امامزاده بابا زاهد (ع) بخش چلو آغاز شد. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام این خبر افزود: برنامه طرح جامع امامزاده از سال 93 از طرف اداره اوقاف و امور خیریه به سازمان اوقاف و امور خیریه جهت تاییدیه پیشنهاد گردیده بود که این مهم با توجه به مشکلات فرا روی کار خصوصاً قبرستان محدوده بقعه متبرکه و موقعیت کوهستانی و جنس زمین با انجام آزمایشات فنی خاک و با حساسیت بالایی طی سه مرحله پیگیری که در نهایت طرح کنونی مصوب و جهت اجرا در مرداد امسال به شهرستان ابلاغ گردید.

وي ادامه داد: لازم می دانم از حمایت های مدیر کل اوقاف استان حاج آقای طباطبایی. معاونت بهره وری و فنی اداره کل اوقاف خوزستان حاج آقای فائزی، مدیریت سابق اوقاف شهرستان حاج آقای فرهادی ، هیئت امنای محترم امام زاده بابا زاهد (ع) فرماندار تلاشگر اندیکا مهندس ورناصری و پیگیری های نمایندگان محترم شهرستان های مسجدسلیمان و شوشتر و همه مردم خوب و فهیم شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا که صبر شکیبایی زیادی به خرج دادند صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم. امیدوارم که در ادامه راه هادی و راهنمای ما باشند تا به لطف خداوند متعال زودتر بتوانیم این کار را به سرمنزل مقصود برسانیم.

رييس اداره اوقاف در پايان سخنان خود اظهار داشت: از همه خیرین محترم و معزز شهرستان و همه بختیاری ها و هم وطنان گرامی که علاقمند به اهلبیت علیه السلام هستند تقاضا مندیم ما را در این کار پر خیر و برکت که برای همه ما انشاالله باقیات صالحات خواهد بود یاری و مساعدت نمایند و کسانی که تمایل دارند صوابی از این راه کسب نمایند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان مراجعه فرمایند.

32 1

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.