• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

بازدید فرماندار مسجدسلیمان از موزه نفت تمبی

  • کد خبر : 24357
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حالی که عملیات اجرایی احداث مجموعه پارک موزه نفت در منطقه تمبی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز گردیده فرماندار این شهرستان با حضور در محل پروژه مذکور از تعامل صنعت نفت و حسن مشارکت این شرکت در امورات اجتماعی و اقدامات عام المنفعه تقدیر و تشکر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حالی که عملیات اجرایی احداث مجموعه پارک موزه نفت در منطقه تمبی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز گردیده فرماندار این شهرستان با حضور در محل پروژه مذکور از تعامل صنعت نفت و حسن مشارکت این شرکت در امورات اجتماعی و اقدامات عام المنفعه تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، علیرضا گوروئی در این بازدید که از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، بخشدار گلگیر و رییس حراست فرمانداری همراهی
می شد در جمع مدیران ، سرپرستان و عوامل اجرایی این پروژه حضور یافت و اجرای این پروژه را یک اقدام شایسته و مناسب برای ارتقای شاخص های فرهنگی و رفاهی شهرستان توصیف کرد .

وی خطاب به مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : امروز و با حضور شما در این سمت یک برگ جدیدی را از دفتر تاریخ این شهر ورق می زنیم و با توانمندی خوبی که از شما سراغ دارم امیدوارم با استفاده از امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی ارزشمند ، سرمنشاء خدمات نیک و شایسته ای برای منطقه و مردم باشید .

فرماندار مسجدسلیمان با دعوت همه متخصصین و صاحب نظران شهرستان به مشارکت در این پروژه و سایر
پروژه های عمرانی گفت : مطمئن باشید آبادانی و رونق شهر با همکاری و مشارکت همه آحاد خصوصاً متخصصین و صاحب نظران شکل می گیرد .

وی همچنین از مشارکت ها و اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در زمینه های مختلف خصوصاً اجتماعی و فرهنگی و ارائه خدمات عام المنفعه تقدیر و تشکر نمود و گفت : بعنوان فرماندار شهر به شما می گویم که از عزم و اراده شما برای افزایش سطح خدمت رسانی به مردم تقدیر و از این تفکر و رویکرد حمایت جدی خواهم داشت.

گوروئی در خصوص نحوه اجرای پروژه نیز افزود :  در اجرای این پروژه از عوارض طبیعی زمین و توپوگرافی منطقه  بهره گیری شود که علاوه بر زیبا بخشی به پروژه موجب کاهش هزینه اجرا نیز می گردد .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی احداث پارک تفریحی و موزه نیروگاه برق تمبی با دستور و تأکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روز شنبه عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است . طی این پروژه علاوه بر آماده سازی نیروگاه برق تمبی بعنوان یکی از اجزای اصلی پارک موزه نفت مسجدسلیمان برای بازدید علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی ، احداث مجموعه تفریحی مجاور نیروگاه به مساحت 80000 متر مربع با استفاده از توانمندی های داخلی این شرکت به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم  اقتصاد مقاومتی، توسط این شرکت عملیات اجرایی اش آغاز گردیده است.

m_ba3127

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.