• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان:
دستگیری قاتل فراری کم تر از ۵ ساعت در مسجدسليمان

  • کد خبر : 24304
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری قاتل فراری کم تر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل توسط پلیس مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ کارآگاه حسینی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام کلانتری ۱۱مرکزسی شهرستان قاتلی که پس از وقوع قتل متواری شده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری قاتل فراری کم تر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل توسط پلیس مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ کارآگاه حسینی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام کلانتری ۱۱مرکزسی شهرستان قاتلی که پس از وقوع قتل متواری شده بود کم تر از ۵ ساعت شناسایی و دستگیر شد. این مقام انتظامی در ادامه گفت:حدود ساعت ۲۰ مورخه ۹۵/۷/۳۰ در پی درگیری دو نفر به دلیل اختلاف، درگیری و کینه توزی های قبلی در محله کلگه، احدی از طرفین منازعه با سلاح سرد(چاقو)با وارد نمودن ضربه به طرف مقابل اقدام به قتل وی نمود.

وی ادامه داد: به محض وقوع قتل ،فرمانده انتظامی شهرستان شخصا در صحنه حاضر و ضمن بررسی موضوع و چرایی قتل، تیمی ویژه جهت پی جویی جرم تشکیل داده و در کم تر از ۵ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری قاتل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان ساخت: شایسته است شهروندان گرامی هر نوع اختلافات خود بادیگران را با پلیس و مراجع قضایی در میان گذاشته و از ار اقداماتت خودسرانه و کینه توزی های ناآگاهانه خود را دچار معضلات بزرگ و جرائم سنگینی همچون قتل ننمایند و سایرین به محض اطلاع از درگیری در محلات سریعا با مرکز فوریتهای ۱۱۰تماس حاصل تا از این گونه جرائم پیشگیری به عمل آید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. درود بر اقتدار نیروی انتظامی

  2. سرهنگ حسینی عزیز خداقوت وقتشه یه تقدیر اساسی ازت بشه مرد

  3. با تشکر از فرمانده توانمند و کارآگاه ویژه سرهنگ حسینی و نیروهای خدوم نیروی انتظامی شهرمان که در کمترین زمان ممکن جرایم شهر را کشف و امنیت را به نحو احسن در شهر برقرار کرده اند. درود بر شما

  4. درود بر کارآگاه دکتر علی حسینی فرمانده توانمندوهچنین جان برکفان ناجا شهرستان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.