• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

پيام تسليت نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي به مناسبت فرا رسيدن سي ام مهر ماه سالروز وسيع ترين حمله موشكي عراق به مسجدسليمان

  • کد خبر : 24297
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در پيامي به مناسبت سي ام مهر ماه سالروز وسيع ترين حمله موشكي دشمن بعثي عراق و شهادت بيش از 120 نفر از همشهريان مسجدسليمان ضمن تسليت خواهان زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين شهداي گرانقدر شد. متن پيام بدين […]

علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در پيامي به مناسبت سي ام مهر ماه سالروز وسيع ترين حمله موشكي دشمن بعثي عراق و شهادت بيش از 120 نفر از همشهريان مسجدسليمان ضمن تسليت خواهان زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين شهداي گرانقدر شد. متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالی

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

تاریخ گهربار و پرحماسه مسجدسليمان، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه خداست. سي ام مهرماه سال ۱۳۶۲ در دوران ۸ ساله دفاع مقدس نام جاودانه اي در تاريخ مسجدسليمان است. در اين روز بيش از 120 نفر از مردماني كه شهادت را اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود مي دانستند با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاودان باقی ماندند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران، خوزستان و مسجدسليمان به ارمغان آورده و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین و راه شجاعت را به ما آموختند. اگر چه همچنان امروز شاهد تکرار همان اشتباهات گذشته از سوی قدرت‌های سلطه‌گر در سوریه و عراق هستیم اما بي شك مسلمانان مقاوم و صبور همچون مردم مسجدسليمان كه نماد پایداری و بردباری در برابر سختی ها هستند با توکل به خدا و همت بلندشان هرگز خللی در اراده و ایمان شان وارد نخواهد شد و با ايستادگي برگ زرين ديگري بر افتخاراتشان خواهند افزود.

اينجانب فرا رسيدن سي ام مهرماه یادآور مظلومیت و ایثار و رشادت‌های مردم مظلوم مسجدسليمان در برابر اعمال غیرانسانی و ددمنشانه دشمن بعثی و حامیان آنان را به مردم ایران، و به‌خصوص مردم شريف مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل و خانواده معظم شهدا تسلیت گفته و امیدوارم این روز تلخ نمادی برای مبارزه همگانی به‌ویژه نهادهای مسئول و دولت‌های مدعی در جهت مقابله علمی با جنایات جنگی شود.

علي عسگر ظاهري نماينده مردم شريف مسجدسليمان، لالي، انديكا وهفتكل

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.