• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

در سالروز شهادت سردار بهنام محمدی:
زنگ مقاومت در دبیرستان پسرانه سینا مسجدسلیمان به صدا درآمد

  • کد خبر : 24251
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در سالروز شهادت شهيد بهنام محمدي و با حضور دانش آموزان و مسئولان دبیرستان سینا شهرستان مسجدسلیمان زنگ مقاومت در اين دبيرستان نواخته و یاد و نام بزرگ مرد کوچک سردار سیزده ساله شهید بهنام محمدی گرامی داشته شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم محمد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در سالروز شهادت شهيد بهنام محمدي و با حضور دانش آموزان و مسئولان دبیرستان سینا شهرستان مسجدسلیمان زنگ مقاومت در اين دبيرستان نواخته و یاد و نام بزرگ مرد کوچک سردار سیزده ساله شهید بهنام محمدی گرامی داشته شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم محمد رضایی میرقاید از فعالان فرهنگي شهرستان در سخناني شهید محمدی را الگوی یک جوان ایرانی اسلامی خواند که با شهادت شان راه روشنی را پیش روی جوانان ایرانی بازکردند راهی که به آزادگی و تسلیم نشدن د ر مقابل ظلم ختم می شود و این همان مسیری است که ملت ایران آن را انتخاب کردند.

وي با اشاره به بیست و هشت مهر سالروز شهادت اولین نوجوان شهید دفاع مقدس افزودند: بهنام محمدی هنوز هم ناشناخته است اما همت بلند مسولان و جوانان بختیاری می رود که نام و آوازه بهنام را جهانی کند که در این مسیر دشوار فرهنگی رهبر بزرگوار انقلاب عنایت فرمودند که صمیمانه تشکر می کنیم.

اين فعال فرهنگي ادامه داد: بهنام هم مانند شهرش مسجدسلیمان اولین بود اما مظلوم واقع شد، یک رویکرد جهادی فرهنگی می طلبد که مطالبه گری کند برای احقاق حقوق مردم مان که با وجود امام جمعه محترم مسجدسلیمان و تلاش های ایشان مسیر خوبی در امور فرهنگی باز شده است كه جای تشکر دارد. وي ادامه داد: اگر عده ای کمک فرهنگی نمیکنند حداقل سنگ اندازی نکنند. این فعال اجتماعی بیان داشتند: همه ما مسئولیم که این مناسبت و ۳۰مهرماه سالروز تقدیم شهدای عزیز شهرمان در حمله دشمن بعث به مسجدسلیمان که نقطه درخشان در کارنامه قوم سرافرازبختیاری در بیعت با امام و انقلاب بود را گرامی بداریم و در تدارک برنامه های گسترده باشیم.

در ابتدای این برنامه مدیریت دبیرستان و معاونت پرورشی در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت ایام محرم و شهدای دانش آموز  به مدعوین و سخنران برنامه خیرو مقدم گفتند.

img-20161019-wa0019img-20161019-wa0016

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.