• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

فرماندار مسجدسليمان:
میزان ثبت نام اینترنتی مردم مسجدسليمان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 تا صبح امروز 22 درصد / لزوم مشاركت بيشتر مردم شهرستان در ثبت نام اينترنتي نفوس و مسكن/ آمار دقيق مي تواند در تخصيص بيشتر اعتبارات به شهرستان كمك كند

  • کد خبر : 24212
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از لزوم مشاركت بيشتر مردم شهرستان در ثبت نام اينترنتي نفوس و مسكن در زمان باقي مانده خبر داد و از شهروندان درخواست نمود در موعد مقرر با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را ثبت و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از لزوم مشاركت بيشتر مردم شهرستان در ثبت نام اينترنتي نفوس و مسكن در زمان باقي مانده خبر داد و از شهروندان درخواست نمود در موعد مقرر با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را ثبت و تا جای ممکن این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند. وي میزان ثبت نام اینترنتی مردم مسجدسليمان را در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 تا صبح امروز در شهرستان 22 درصد اعلام كرد و گفت: مشاركت مردم مسجدسليمان و شركت در ثبت نام اينترنتي نفوس و مسكن در استان متوسط رو به بالاست اما نسبت به چند روز گذشته كه رتبه سوم را در بين شهرهاي خوزستان داشتيم رضايت بخش نيست كه از مردم شريف مسجدسليمان مي خواهم طی روزهاي باقیمانده (تا 27 مهرماه)، مشارکت فعال‎تری در سرشماری اینترنتی داشته باشند و نقش موثر خود را در طرح ملی و ارزشمند سرشماری ایفا کنند.

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود با بیان این که شمارش دقیق خانوارها و افراد كه مهم ترین هدف سرشماری است، مي تواند در تخصيص بيشتر اعتبارات به شهرستان كمك كند وي ادامه داد: شهرداري مسجدسليمان در سه محل در حال ثبت نام رايگان از مردم و كاركنان شهرداري مي باشد. همچنين ادارات آموزش و پرورش، شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، كارخانه سيمان و… به صورت فعال در حال انجام ثبت نام اينترنتي كاركنان خود مي باشند البته فرمانداري تمامي ادارات شهرستان را مكلف كرده است نسبت به ثبت نام اينترنتي كاركنان خود اقدام نمايند.

گوروئي در بخش ديگري از سخنان خود اظهارز داشت: سرشماری مهم‌ترین فعالیت آماری است که مي تواند برای برنامه‌ریزی و مدیریت شهرستان به ما كمك كند. لذا همکاری صمیمانه و صادقانه شهروندان در این طرح ملی برای پیشرفت و توسعه شهرستان بسيار موثر است. وي گفت: در سرشماری سال ٩٥، به منظور افزایش دقت و تسریع در دستیابی به اطلاعات و کاهش هزینه ها، جمع آوری اطلاعات به صورت اینترنتی هدف گذاری شده است. فرماندار مسجدسليمان گفت: سرشماری نفوس و مسکن و لزوم درج آمار و اطلاعات دقیق و صحیح در سرشماری، اهمیت زیادی دارد و از آنجا که یکی از پارامترهای اصلی خدمات دولتی و عمومی در هر منطقه آمار جمعیتی آن است، آمار دقیق جمعیتی در برنامه ریزی های شهری و اختصاص بودجه های ملی و استانی تأثیر مستقیم خواهد داشت لذا همکاری همه جانبه مردم و ادارات و نهادها سبب می شود آمار دقیقی از جمعیت نقاط مختلف ، جمع آوری شده و برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

وی در تشریح ویژگی های سرشماری سال ۹۵ ابراز داشت: افزایش سرعت تکمیل کاهش سوالات پرسشنامه، کاهش اقلام آماری، افزایش زمان سرشماری، استفاده از فایل پشتیبان و استفاده از داده‌های ثبتی دستگاه های اجرایی یکی از ویژگی های سرشماری و نفوس مسکن سال ۹۵ است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.