• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

اعزام تیم ملی پرس سینه جمهوری اسلامی ايران به مسابقات قهرماني آسيا با مربي مسجدسليماني

  • کد خبر : 24205
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم ملی پرس سینه جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی پرس سینه اسیا ۲۰۱۶ ازبکستان در تاریخ ۲۲ مهرماه تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد. تیم ملی از روز شنبه ۲۴مهر در اوزان مختلف به رقابت خواهد پرداخت و تا روز پنج شنبه ۲۹ مهر ادامه خواهد داشت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم ملی پرس سینه جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی پرس سینه اسیا ۲۰۱۶ ازبکستان در تاریخ ۲۲ مهرماه تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

تیم ملی از روز شنبه ۲۴مهر در اوزان مختلف به رقابت خواهد پرداخت و تا روز پنج شنبه ۲۹ مهر ادامه خواهد داشت و برترین های پرس سینه ی اسیا در این رقابت ها به مصاف هم میروند.مسابقات را به صورت زنده از سایت رسمی فدراسیون پاورلیفتینگ اسیا میتوان مشاهده کرد.

این تیم متشکل از ۱۴ نفر ملی پوش در رده های سنی مختلف است که برای دفاع از عنوان قهرمانی آسیا سال گذشته پا به این مسابقات گذاشته است.

لازم به ذکر است هدایت تیم ملی را حسین کریمی بابادی مربی جوان خوزستانی کشورمان و سرپرستی تیم را رحیم عسگری بر عهده دارد.

حسین کریمی بابادی که اصالتا مسجدسلیمانی و از جوانان غیور بختیاری می باشد از سال ٨٩ به عضویت تیم ملی درآمده و چندین قهرمانی را در کارنامه دارد او در این مسابقات هم به عنوان ملی پوش و هم به عنوان مربی تیم ملی کشورمان را همراهی می کند

حسین کریمی بابادی پیش از این این در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران در تاریخ ١٣٩٢ برگزار شد، رکورد جهان را ۲٫۵ کیلوگرم افزایش داد و با کسب ۴ مدال طلا، موفق به کسب عنوان قهرمان آسیا شد. و امید اول ایران برای کسب مقام قهرمانی می باشد.

اهواز نو

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باعث افتخار است! زنده باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.