• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

توسط نماينده مسجدسليمان
اولین جلسه کارگروه توسعه مسجدسلیمان بزرگ برگزار شد

  • کد خبر : 24191
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه هم اندیشی توسعه مسجدسلیمان بزرگ به همت نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي و با حضور تعدادی از مسئولین چهار شهرستان و جمعی از صاحب نظران و فعالان اجتماعی حوزه انتخابیه برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني علي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه هم اندیشی توسعه مسجدسلیمان بزرگ به همت نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي و با حضور تعدادی از مسئولین چهار شهرستان و جمعی از صاحب نظران و فعالان اجتماعی حوزه انتخابیه برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني علي عسگر ظاهري، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ايام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت حضرت امام سجاد(ع) هدف از تشکیل این کارگروه ها را تحقق یکی از شعارهای انتخاباتی خود كه همان خردجمعی باشد دانست و ادامه داد: امروز برای جامه عمل پوشاندن به اين شعار با دعوت از شما صاحب نظران و تشکیل کارگروه هایی که همه ابعاد مختلف شهرستان های حوزه انتخابیه را در بر می گیرد انتظار دارم با توجه به تخصص خود در این کارگروه ها جذب و با برگزاری جلسات مستمر وكارشنناسي شده و همچنين تجزیه و تحلیل مشکلات موجود راهکارها و مشاوره ها جهت بهبود خدمت رسانی به مردم را فراهم آورید تا بتوانیم با شناسایی دقیق و کارشناسی مشکلات مردم در بخش های مختلف پیگیری های استانی و کشوری را با اطلاعات بهتری دنبال کنیم.

نائیب رییس مجمع نمایندگان خوزستان در قسمتی دیگر از سخنان خود افزودند: حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل دارای پتانسیل های فراوانی در بخش های صنعتی، کشاورزی و عمرانی می باشد و همچنین از وجود نیروی انسانی فعال و مستعدی برخودار است كه می طلبد با تشکیل این کارگروه ها و شناسایی این پتانسیل ها و بهره گیری از توان نیروی انسانی موجود چرخه تولید و اشتغال را در منطقه سرعت ببخشیم و از این حجم بیکاری که منشاء بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در حوزه انتخابیه است بکاهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: از همه دلسوزان، جوانان و صاحب نظران اقشار مختلف حوزه انتخابیه که توسعه مسجدسلیمان بزرگ و تحقق اهداف این کارگروه برای شان اهمیت دارد و می توانند به این مجموعه کمک کنند درخواست دارم با ما همکاری و مشارکت داشته باشند که انشالله بتوانیم با استفاده از خرد جمعی و تجمیع همه ی توان و ظرفیت دلسوزان آبادانی و توسعه را در منطقه شاهد باشیم.

dscf6231dscf6218

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. به به! این همه کارشناس همشون هم آشنا! حتما توسعه میدن وضعیت رو !خسته نباشید واقعا”

  2. درود و هزاران درود

  3. با عرض سلام
    ما این حرکت و رفتار دمکراتیک و بارزش در جهت  پیشرفت همه جانبه جناب مهندس ظاهری
    نماینده فهیم شهرمان را ارج مینهیم و به ما این احساس وارد شد که یک نماینده و صاحبکار فهمیده و با تدبیر سکان رهبری کارها در منطقه مسجدسلیمان بزرگ را بدست گرفته است.
    انشالله و به امید پروردگار و با کمک نخبگان و صاحبنظران و سرمایه داران بختیاری و مسجدسلیمانی در سراسر کشور و همت مسوولین شهری این پرچم آبادانی و پیشرفت منطقه تا آبادانی و پیشرفت کامل بر افراشته باشد.
    خداوند به آنانی که برای مردم منطقه کارخیر انجام  میدهند . پیروزی و بهروزی دهد.
    انشا لله

  4. سلام اقای علیجانی عینک بدبینیت بردار برادرعینک خوشبینیت بزن ودست بردارازکینه توزی .بله همیناه نخبگان شهرهستند نه شماکه نشسته ای توتهران وفقط بدبینانه نطق میکنی البته …………..

  5. برادر زاگرس نشین من هر جا که به حق بوده از آرای ظاهری چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی حمایت کردم؛و هر جا هم لازم باشد انتقاد میکنم؛ نفس دغدغه برا توسعه شهر و استفاده از خرد جمعی خوب است، اما در جمعیت و همراهان ایشان عده اي مشاهده مي شوند که مفهوم توسعه را هم نمی دانند؛ و بر همه مبرهن است اهدافشان؛ البته در جمع حاضر هستند افرادي كه  واقعا دلسوزانه کار میکنند از جمله بخشدار مرکزی و فرماندار و شخص نماینده اما راه دادن بعضي ها نه به صلاح شهر ،نه به صلاح نماینده و نه معین توسعه است، ممنون از اظهار نظر شما و سپاس از مسئول محترم سایت که امکان تبادل نظر را فراهم کردند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.