• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از دست اندرکاران مجالس حسینی/ امام حسین آموزگار درس عزت و ایستادگی

  • کد خبر : 24180
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی از مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و کانون مداحان، شاعران اهل بیت علیهم السلام، شورای هیئات مذهبی و دستگاه های اجرایی در برگزاری با شکوه مراسمات دهه اول محرم و فراهم نمودن مقدمات مجالس حسینی تقدیر و تشکر کرد. به گزارش سايت خبري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی از مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و کانون مداحان، شاعران اهل بیت علیهم السلام، شورای هیئات مذهبی و دستگاه های اجرایی در برگزاری با شکوه مراسمات دهه اول محرم و فراهم نمودن مقدمات مجالس حسینی تقدیر و تشکر کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام علي قندعلی با تسلیت شهادت حضرت سید الساجدین، امام زین العابدین علیه السلام افزود: امام حسین علیه السلام آموزگار درس عزت و ایستادگی است و تا زمانی که پرچم عزت حسینی در جامعه ای بر افراشته باشد از مسیر حق و عدالت خواهی منحرف نخواهد شد.

قندعلی از دقت مسئولین در برگزاری منظم و توجه به محتوای مراسمات تشکر کرد و افزود: بحمدالله با تدابیر مسئولین اجرایی هیئات مذهبی مردمی و همکاری همه ی مسئولین شهری مراسمات با شکوه و حضور همه جانبه ی مردم برگزار گردید.

وی از همه ی بانیان، دست اندرکاران و خادمان مجالس حسینی ،هیئات امناء مساجد، روحانیون و مبلغین دینی، مداحان و ستایش گران اهل بیت(ع)، مسئولین ارشد شهرستان، شورای تامین، به ویژه امام جمعه محترم و مسئولین دفتر امامت جمعه، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، ریاست محترم اداره اطلاعات، شهردارمحترم، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، بخشداران، نیروهای تلاشگر انتظامی، نظامی و امنیتی فرماندهان محترم سپاه و بسیج ناحیه و نیروی انتظامی، ادارات برق، آموزش و پرورش، شرکت بهره برداری نفت وگاز، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره ارشاد اسلامی، تلاش همه جانبه ی اصحاب رسانه خبرنگاران و تصویرسازان، سایت های خبری شهرستان مسجدسلیمان در انعکاس بسیار مناسب برنامه ها و ثبت جلوه های ویژه و ماندگار از مراسمات، صدا و سیما، تکایای شهری و روستایی ،هیئات مذهبی خانگی، و مردم ولایت مدار و شهید پرور مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کرد.

قندعلی خاطر نشان کرد: بعد از پایان مجالس هیئات در دهه اول مجالس و مراسمات خانگی شروع و تا پایان ماه صفر ادامه خواهند داشت.

گفتنی بیش از۱۴۰هیئت و تکیه فرهنگی مذهبی ثبتی و خانگی،۵۰مسجد و حسینیه ی شهری و روستایی با حضور مبلغین بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در دهه اول ماه در بخش های مرکزی، گلگیر و عنبل شهرستان مسجدسلیمان به اقامه عزا پرداختند.

اجر عظیم این مجالس و محافل پر از نور با حضرت سیدالشهداء و قمر منیر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس(ع) .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.