• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

انتصاب رييس جديد اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان

  • کد خبر : 24045
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالرضاصالحي رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حكمي از سوي فرامرز كياني زاده مديركل ورزش و جوانان خوزستان عبدالرضا صالحي به عنوان رييس جديد اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان منصوب شد. پيش از اين البرز حاجي پور از خرداد سال 93عهده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالرضاصالحي رييس اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حكمي از سوي فرامرز كياني زاده مديركل ورزش و جوانان خوزستان عبدالرضا صالحي به عنوان رييس جديد اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان منصوب شد. پيش از اين البرز حاجي پور از خرداد سال 93عهده دار اين مسئوليت بود. لازم به ذكر است صالحي مشاور شهردار كلان شهر اهواز، رياست اداره بهزيستي در سال 76 الي 78، رييس اداره نهضت سواد آموزي 60 الي 61، رئيس امور تربيتي، رييس هيئت فوتبال 76، بازيكن، عضو هيئت مديره و سرپرست تيم فوتبال قدس، بازيكن تيم منتخب جوانان و بزرگسالان مسجدسليمان،؛ منتخب جوانان و بزرگسالان خوزستان را در كارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. سلام وعرض ادب .ایام سوگواری سرور سالارشهیدان آقااباعبدالله الحسین (ع)راتسلیت عرض می نمایم.انتصاب برادرواستاد ارجمند جناب آقای عبدالرضاصالحی رابه عنوان ریس اداره ورزش وجوانان شهرستان مسجدسلیمان تبریک وتهنیت عرض می نمایم وازاین جا ازتمامی عزیزان و ورزشگاران وهیت های ورزشی وعلی الخصوص روزنامه نگاران وخبرنگاران استدعا دارم که بابرادرصالحی همکاری صمیمانه داشته باشندوبتوانند ورزش شهرستان رابه جایگاه واقعی خود برسندوتعامل بسیارنزدیکی باهم داشته باشند.وخرسندیم ریاست ورزش وجوانان به دست مدیرتوانا و ورزشکاروخانواده بااصالت وخانواده شهیدپرور و ولایی تحویل داده شده است.دراین جا؛جادارد ازاستاد ارجمند اسطوره ملی جناب آقای البرز حاجی پور تقدیروتشکربه عمل آوریم وبرادرحاجی پور انصافا توانسته است دردوران ریاست ایشان ورزش شهرستان مسجدسلیمان رادرسطح استان وکشوررابه جایگاه واقعی خود برساند.انشاءالله درتمامی مراحل زندگیشان موفق وموید باشند.ممنون التماس دعا داریوش رضایی.ازباشگاه روزنامه نگاران علی الخصوص ازجناب مهندس سعیدمرادی هم تشکروقدردانی می نماییم که اطلاع رسانی نموده اندوازجناب مهندس ظاهری نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی هم بابت این انتصابات تقدیروتشکربه عمل می آوریم.

  2. با سلام
    ، جناب استاد صالحی یک مدیر بومی می باشند که الحمدلله دغدغه پیشرفت وتعالی برای شهر محروم وتوسعه نیافته مسجدسلیمان رادارند که البته در بحث ورزش( با توجه به مظلومیت این بخش در کل کشور ) بیشتر از دیگر بخش ها دچار عقب ماندگی هستیم و نسبت به گذشته درخشان خود خیلی افت داشته ایم،ان شالله ایشان بتوانند با انرژی بیشتر و روحیه ای تازه نفس و با انگیزه بالاتر ورزش شهرستان را درحد امکان ارتقا دهند،از زحمات جناب استاد حاجی پور هم که از فعالان و نخبگان ورزش کشور و از اسطوره ها وافتخارات خوزستان می باشند هم کمال تقدیر وتشکر به عمل می آید.

  3. باسلام این انتصاب بجارا تبریک عرض میکنم متاسفانه درطول این چندین ده درمسجدسسلیمان انتصابات براساس فعالیت انتخاباتی صورت میگیرندوجای سوال است چراقوا درکارهمدیگردخالت میکنند؟؟؟؟؟؟

  4. باسلام
    این انتصاب شایسته را که عضوی ازخانواده شهدا هستند را تبریک میگوییم

  5. تبریک میگوییم انتصاب شایسته عبدالرضا صالحی را. به امید حل مشکلات ورزش شهرمان. “”

  6. از انتصاب آقای صالحی خوشحال هستیم.

  7. باسلام و درود به روح پر فتوح بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و باسلام و درود به پیشگاه مقام معظم رهبری. انتصاب شایسته استاد بزرگوارم جناب آقای صالحی را به جامعه ورزش مسجدسلیمان تبریک میگویم . باتوجه به اینکه جناب صالحی از پیشکسوتان ورزش میباشد و باتوجه به تجارب و توانمندی هایی که در ایشان سراغ دارم بی شک ورزش شهرستان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

  8. باسلام

    انتصاب استاد عبدالرضا صالحی پیشکسوت ورزشی که خود ایثارگر و از خانواده معظم شهداست به ریاست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان را به ایشان و جامعه‌ی ورزشی شهر تبریک عرض مینماییم. جناب صالحی شایستگی انتصاب در مسئولیت‌های بالاتر را داشتن اما از اینکه با قبول این مسئولیت کمر همت بسته تا به جوانان و ورزشکاران شهر خدمت کنند از ایشان تشکر مینماییم و برایشان آرزوی توفیق داریم.

  9. تبریک میگیم به جناب صالحی امیدوارم ایشان به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای بنمایند، از اینکه یک مدیر بااخلاق و باتجربه‌ به ریاست یکی از حساس ترین ادارات منصوب شده خوشحال و خرسندیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.