• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

يواش يواش به سقوط نزديك مي شويم/ نفت و سهراب روي اعصاب هواداران/ نفت در مسجدسليمان حريف آخرين تيم جدول هم نشد

  • کد خبر : 24022
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: متاسفانه شكست نفت مسجدسليمان در يك بازي خانگي و پس از 5 تساوي متوالي باعث شد اين تيم به رده دوازدهم سقوط كند. با نتايج ضعيف تيم نفت طي هفته هاي اخير و نتيجه اي كه امروز به دست آمد صداي هواداران عليرغم همه حمايت هايي كه تا به امروز از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: متاسفانه شكست نفت مسجدسليمان در يك بازي خانگي و پس از 5 تساوي متوالي باعث شد اين تيم به رده دوازدهم سقوط كند. با نتايج ضعيف تيم نفت طي هفته هاي اخير و نتيجه اي كه امروز به دست آمد صداي هواداران عليرغم همه حمايت هايي كه تا به امروز از بختياري زاده شده است نيز درآمد. ديگر بايد منتظر تصميمات تازه اي براي تيم نفت توسط مسئولين ورزش بود. گزارش بازي امروز را كه توسط يوسف خدامرادي خبرنگار ورزشي تهيه شده است را مي خوانيد:

هفته نهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/جمعه 16 مهر 95 – ساعت 15:45

نفت مسجدسلیمان 1 – خیبر خرم‌آباد 2 گل‌ها: رضا جباری (2+90- پنالتی) برای نفت – حسین بهاروند (16) یاسر درویش علم (21) برای خیبر
داور: امید سعیدفر
کمک داوران: سعید قاسمی و کاوه بهمنی
تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، میلاد شیخ‌سلیمانی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، ستار دراجی، امین جهان‌کهن، رضا جباری، علی کیانی‌فر، اکبر آفاق (35- میلاد صالح‌وند) و عرفان پورافراز (60- ایمان رئیسی‌نسب)
سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

خیبر خرم‌آباد: روزبه سینکی، شهاب دارایی، احمد جعفری، وحید همراز، مصطفی مهدوی، مسعود ستاری، محسن طرحانی، مهدی عبدی، محمد بیرانوند، حسین بهاروند و یاسر درویش علم (72- سیدحسین حسینی)
سرمربی: داود حقدوست

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان خاتمه یافت.
نفت مسجدسلیمان که در پنج بازی قبلی به پیروزی نرسیده بود، با اندیشه مغلوب کردن تیم پایین جدولی خیبر خرم‌آباد قدم به میدان گذاشت اما خیلی زود در مقابل تیم مهیمان غافلگیر شد و طی بیست دقیقه ابتدایی مسابقه دو گل دریافت کرد تا در میان بهت هوادارانش متحمل یک شکست خانگی شود.
بازیکنان خیبر پس از دفع حملات دقایق ابتدایی تیم نفت، طی پنج دقیقه به دو گل متوالی رسیدند و در ادامه زمان مسابقه به دفاع از نتیجه‌ی کسب شده پرداختند تا با این پیروزی ارزشمند جمع امتیازاتشان را به عدد 8 برسانند. بازیکنان خیبر البته در دقیقه 68 با استفاده از یک ضدحمله دیگر تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما ضربه زیبای شهاب دارایی پس از برخورد به تیر دروازه نفت مسجدسلیمان تبدیل به گل نشد.
تیم نفت مسجدسلیمان که در دقیقه دوم اوقات تلف شده توانست یکی از گل‎های خورده را از روی نقطه پنالتی جبران کند، با تحمل این باخت خانگی و سپری کردن ششمین بازی بدون پیروزی به رده دوازدهم جدول سقوط کرد و باید در هفته‌های بعدی برای بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدول تلاش کند.

شرح گل‌ها
0-1 (خیبر): بعد از هدر رفتن موقعیت عرفان پورافراز در محوطه جریمه تیم میهمان، بازیکنان خیبر دست به ضدحمله زدند و حسین بهاروند بعد از یک رفت‌وبرگشت در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان دروازه این تیم را گشود.

0-2 (خیبر): یاسر درویش علم با استفاده از اشتباه مدافعین تیم نفت صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زیبا از زاویه بسته دروازه نفت را برای بار دوم باز کرد.

1-2 (نفت): رضا جباری در پی پنالتی اعلام شده به‌‎سود تیم نفت مسجدسلیمان پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه خیبر را گشود اما این گل براب فرار نفت از باخت خانگی کافی نبود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. فقط بهروز مکوندی

  2. سلام ؛وقتی بودجه نفت خوزستان رو میدن به تیمی مثل نفت تهران ،این اتفاقات هم دور از ذهن نیست دیگه. تازه مشکل مربی تیم نیست به هیچ وجه،مگه مربی می تونه معجزه کنه ،مربی هم باید بودجه داشته باشه وامکانات ،تا بتونه بازیکن بخره و …

  3. با سلام
    چرا نمیری سراغ اونایی که میزارن تو کار بختیاری زاده و نمیزارن کارشو بکنه.
    اونایی که لیدر ها رو تحریک میکنن اونایی که شب قبل تو اردو تیم قشقرق بپا کردن اونایی که بازیکن تحریک میکنن بازی نکنه اونایی که بازیکن سفارشی تحمیلی دارن اونایی که موبایلشان تو رختکن روشن ه ووووو

  4. باسلام . بجای اینکه سراغ مقصر بگردین و دیگری را متهم کنید . به فکر تیمی باشین که روزهای تاریخی را
    سپری کرده بود . تیمهای بزرگی را بابازی خوبشان ازپادرآورده بود حتی با باختش خوشحال میشدیم به خاطر
    بازی خوبی که ارائه میداد . ما اون تیم را میخواهیم . تیم نفت مسجدسلیمانی را که هرتیمی به این شهر
    میآمد جزباخت چاره ای نداشت . سکوهای ورزشگاه مملوه از تماشاگربود شور و شوق تماشاگران را میخواهیم یکدلی و همبستگی همه را میخواهیم .بیاد اون روزها که می افتم دلم بدرد می آید .یاد شادی
    آمدن تیممان به لیگ برتر . بیایید از مسئولیمان با منطق بخواهیم تیممان را همان تیم نفت مسجدسلیمان
    پرافتخار رابه این شهربرگردانند . بخواهیم فکری به حال این تیم ودلخشوی این تماشاگران پرشوربکنند .

  5. تیم نفت رو منحل کنید بره پیه کارش مسئولین شهر ما لیاقت تیمداری رو ندارن.والا

  6. واقعا بانظردوستان موافقم چرااین همه کم کاری چرابی توجهی مسولیین چیکارمیکنن؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.