• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

گورویی فرماندار مسجدسلیمان:
تامین زیرساخت های مسکن مهر در این شهرستان نیازمند ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است

  • کد خبر : 23951
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علیرضا گورویی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مسکن این شهرستان با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به پروژه مسکن مهر مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات مربوط به مسکن مهر در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علیرضا گورویی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مسکن این شهرستان با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به پروژه مسکن مهر مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات مربوط به مسکن مهر در این شهرستان از جمله  بحث آب و فاضلاب، تامین برق و گاز درکنار ایجاد زیر ساخت های مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تامین زیرساخت‌های لازم در این پروژه ظرف یکسال آینده بخش قابل توجهی از واحدهای مسکونی مسکن مهر در این شهرستان آماده و به مردم تحویل داده شوند.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به این که مشکلات روشنایی در خیابان ها و معابر اصلی مسکن مهرمسجدسلیمان برطرف می‌شود افزود: ایجاد بازارچه‌های سایتهای مسکن مهر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تاکنون بخش قابل توجهی قریب به 80 در صد از ابنیه پروژه مسکن مهر در این شهرستان به اتمام رسیده است و از مجموع 1251 واحد مسکن مهر در این شهرستان تنها کار ساخت 478 واحد مسکونی به اتمام نرسیده است.

گورویی همچنین با اشاره به روند اجرای طرح جابه‌جایی مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان بیان داشت: در سفری که استاندار خوزستان به مسجدسلیمان برای بازدید از این پروژه داشت مقررشد موانع موجود در آماده سازی و تکمیل 195 واحد مسکونی درطرح جابجایی مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان ظرف 2 ماه برطرف شود تا این تعداد واحد مسکونی ظرف این مدت آماده و به مردم تحویل داده شود.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و امیدواریم با تامین زیرساختهای لازم در این پروژه این تعداد واحد مسکونی ظرف یک ماه آینده آماده و به مردم تحویل داده شود.

مرجع/تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1.  هرچندخیلی دیراقدام شده امابازهم جای تقدیر دارد 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.