• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جمعي از پرسنل اداری و دبیران مدارس رضوان و باقرالعلوم مسجدسليمان +تصاوير

  • کد خبر : 23903
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي با جمعي از پرسنل اداری و دبیران مدارس مسجدسليمان ديدار كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی در سخناني اظهار داشت: اگر جامعه ای می خواهد پیشرفت داشته باشد باید به آموزش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي با جمعي از پرسنل اداری و دبیران مدارس مسجدسليمان ديدار كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی در سخناني اظهار داشت: اگر جامعه ای می خواهد پیشرفت داشته باشد باید به آموزش و پرورش توجه ویژه کند زیرا که نیروی انسانی هرجامعه ای در دستان مجموعه آموزش و پرورش است. وی ادامه داد: خوشبختانه با کمک مهندس ظاهری نماینده و خیرین محترم مشکلات دو مدرسه باقرالعلوم و رضوان تا حدود زیادی برطرف شده و تجهیزاتی مثل یخچال، لباس شویی، جاروبرقی، تلویزیون و… به دست ما رسید و ما هم بعد از قبض انبار تحویل مدارس مذکور داده ایم که همین جا از نماینده مردم در مجلس و آقایان دکتر احمدی و حسین زاده کمال تقدیر و تشکر را دارم. قاسمی گفت: با کمک های شما عزیزان و تلاش های مجموعه آموزش و پرورش در دبیرستان باقرالعلوم از مجموعه 87 دانش آموز 40 نفر در دانشگاه های متعدد دولتی سراسر کشور قبول شده اند و در دبیرستان شبانه روزی رضوان نیز از 43 دانش آموز بیش از 14 نفر در دانشگاههای دولتی پذیرفته شده اند. وی در پایان از کمک های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه ی عزیزانی که پشتیبان آموزش و پرورش هستند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه خانم حسنی مدیر دبیرستان رضوان در سخنان كوتاهي اظهار داشت: خوشحالم تمام دانش آموزان مدرسه قرار است توسط دکتر احمدی خیر محترم در کانون قلم چی ثبت نام شوند که این خود گام مهمی است برای ارتقاء جایگاه علمی دانش آموزان. وی در ادامه از قاسمی منجزی مدیر اداره آموزش و پرورش به دليل تلاش هايش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه اين جلسه قنبری مدیر دبیرستان باقرالعلوم نيز در سخناني گفت: خرسندم که نگاه نماینده محترم و اطرافیان وی یک نگاه آموزشی است که اين جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: افزایش تعداد قبولی های دانش آموزان در دانشگاه های دولتی به کمک و یاری همه ی دوستان از جمله قاسمی منجزی مدیریت تلاش گر آموزش و پرورش ه  آمده که در اینجا از همه عزیزان خارج از آموزش و پرورش و همکاران مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می کنم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدير از فرهنگيان پرتلاش شهرستان ة همچنين منوچهر قاسمي مدير زحمتكش اين اداره گفت: شغل معلمی شغل انبیا است. به این مجموعه تلاشگر تبریک می گویم و تشکر ویژه از آقای قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش که اقدامات خوبی در حوزه آموزش شهرستان انجام داده اند. وی ادامه داد: اگر جامعه ای خواهان رشد است باید به نیروی انسانی توجه کند چرا که دنیا روی نیروی انسانی حساب ویژه باز کرده است.

نايب رييس مجمع نمايندگان استان خوزستان گفت : انتظار ما این است که آموزش های لازم برای ورود به زندگی توسط معلمین به دانش آموزان نيز انتقال داده شود.

وی بیان کرد : ما می خواهیم یک قدم بزرگ برداریم و به کمک همه شما عزیزان نیاز داریم. در ادامه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از قسمت های مختلف دبیرستان شبانه روزی رضوان بازدید كرد.

2-copyimg_0015-copy 1-copy 4-copy 5-copy 5644566331-copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.