• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
2

پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان چهره در نقاب خاک کشید

  • کد خبر : 23892
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی دیگر از پیشکسوتان با اخلاق، خوش نام و ارزشمند ورزش شهره چهره در نقاب خاک کشید و به دیار فانی شتافت و جامعه ورزشی شهرستان مسجدسلیمان را عزادار کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاد بهرام بختیاری مرد دریا دل و قهرمان اسبق رشته های شنا و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی دیگر از پیشکسوتان با اخلاق، خوش نام و ارزشمند ورزش شهره چهره در نقاب خاک کشید و به دیار فانی شتافت و جامعه ورزشی شهرستان مسجدسلیمان را عزادار کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاد بهرام بختیاری مرد دریا دل و قهرمان اسبق رشته های شنا و شیرجه و صاحب عناوین متعدد قهرمانی دیروز در سن شصت و هفت سالگی دارفانی را وداع گفت. مراسم تشییع جنازه آن مرحوم امروز در قبرستان چهاربیشه با حضور انبوه دوستان و ورزشکاران و ورزشدوستان برگزار گردید.
زنده یاد استاد بهرام بختیاری همچنین پیشکسوت عرصه نجات غریق در سطح استان و کشور بوده که به دفعات استخرهای محلات مختلف شهر شاهد مهارت وی در نجات غریق های خود بودند.
قدیمی های ورزش شهر هنوز هم خاطره حضور بهرام با لباس فاخر بختیاری در یکی از جشنواره های دهه پنجاه را نقل می کنند که چگونه با همان لباس ها از سکوی مرتفع شیرجه به زیبایی هرچه تمام تر هنر خود دا با پوشش بختیاری به رخ همگان کشید.
محله کولرشاپ مسجدسلیمان طی سال های آخر عمر از بیماری دیابت رنج می برد و به شدت نحیف و لاغر شده بود اما این بیماری آزار دهنده ذره ای از منش ، انسانیت و اخلاق نیکوی وی نکاسته بود. بهرام نه سوار بر رخش کهن بلکه بر توسن مهر و محبت پهلوان دل ها بود که هرگز هیچ جنبنده ای را آزار نداده بود. شاید قطعه ای از آواز آوازه خوان غربت گزیده شهرمان پایانی زیبا بر این خبر باشد :
جای تو اینجا نیست بالای ابرهاست/ نه کنار ساحل دریا به دریاست . . .
روحش شاد و یادش گرامی باد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خدایش بیامرزد روحش شاد باد…

  2. خداوند روحش را قرین رحمت قرار دهد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.