• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

جزييات قتل يك پيمانكار در گفتگو با فرماندار و فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان
يك كشته و 5 زخمي در منطقه نمره 5 مسجدسليمان

  • کد خبر : 23887
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- درگیری در مسجدسلیمان یک کشته و 5 زخمي برجای گذاشت علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: تعدادی از اهالی یکی از روستاهای بخش عنبر با پیمانکار و کارگرانی که در یک طرح در این روستا مشغول به کار هستند درگیر شدند که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- درگیری در مسجدسلیمان یک کشته و 5 زخمي برجای گذاشت علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: تعدادی از اهالی یکی از روستاهای بخش عنبر با پیمانکار و کارگرانی که در یک طرح در این روستا مشغول به کار هستند درگیر شدند که در این درگیری فردی به نام ایمان کشته شد. وی گفت: فرد کشته شده از اهالی روستاست و فرد متهم قتل نیز شناسایی شده است.

همچنين سرهنگ حسيني فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان در اين رابطه  گفت به علت اختلاف به وجود آمده میان دو پیمانکار طی درگیری که رخ می دهد یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح می شوند. سرهنگ حسینی ادامه داد: ابتدا این درگیری میان دو پیمانکار صورت می گیرد که پس از لحظاتی دامنه درگیری گسترده تر و عده ای از اهالی روستا با سلاح سرد (چوب و چماق) وارد درگیری می شوند. وی ادامه داد: پس از لحظاتی یک خودرو پراید با چند سرنشین وارد درگیری شده و فردی با اسلحه شکاری، مقتول اقای ا .ک را مورد اصابت گلوله قرار می دهد و پس از آن متواری می شوند. حسینی ادامه داد : پس از آن نیروهای انتظامی وارد عمل می شوند و قاتل را شناسایی می کنند که در این رابطه ۵ نفر درشهرستان لالی دستگیر می شوند . وی ادامه داد: قاتل شناسایی و انشالله بزودی دستگیر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ببینید بیکاری چه به روز مردم این شهر آورده. مسئولین هرچه زودتر باید تمام راه های ایجاد اشتغال در بیکارترین شهرستان کشور را اندیشیده و عملی کنند. 

  2. سلام. باز هم فقر و بیکاری

  3. باسلام ،تقریبا” قابل پیش بینی است که درمناطقی که فقر اقتصادی ومالی ومادی و همین طور محرومیت بیداد می کند ؛احتمال وقوع جرم خیلی بیشتر از جاهای دیگر باشد، به هر حال بیکاری ریشه تمام این مصائب است،وناامنی هم باآن مرتبط است،مسلما” فرد بیکار گرایش بیشتری به مصرف مواد مخدر و انجام سرقت ودیگرجرایم (مثل قتل )دارد.کشور دارای 2نوع منطقه توسعه یافته وتوسعه نیافته است ودرمناطق محروم وتوسعه نیافته همیشه مشکلات بیشتر هستند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.