• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
2

گردهمایی هیئات مذهبی در آستانه ماه محرم +تصاوير

  • کد خبر : 23852
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور ائمه جماعات مساجد، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، مسئولین هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد گردهمایی هیئات مذهبی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در جمع مسئولین هیئات در سخناني اظهار داشت: خدمتگزاری در دستگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور ائمه جماعات مساجد، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، مسئولین هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد گردهمایی هیئات مذهبی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در جمع مسئولین هیئات در سخناني اظهار داشت: خدمتگزاری در دستگاه اباعبدالله الحسین علیه السلام توفیق بزرگ و نعمتی معنوی است که باعث رشد و اعتلای فرهنگ اجتماعی و ساخته شدن انسان ها می شود.

وی در ادامه به نقش مهم هیئات مذهبی به عنوان بنیادی ترین تشکل های دینی و مذهبی اشاره کرد و افزود: در دنیایی که تلاش شیاطین و دشمنان انسانیت منحرف کردن بشر از مسیر معنوی است هیئات مذهبی می توانند سد محکمی در مقابل تهاجمات مخرب فکری و فرهنگی باشند.

وی در ادامه توضیحات جامعی در خصوص نظم و باید و نباید های مجالس اباعبدالله در جمع مسئولین هیئات عنوان کرد و خواستار توجه جدی مسئولین به این موارد شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به عنوان سخنران این مراسم نقش هیئات مذهبی را در زنده نگه داشتن سیره ی اهل بیت علیهم السلام نقش بسیار مهمی عنوان کرد و افزود: هیئات مذهبی همواره به عنوان پایگاه های معنوی مطرح بوده اند و همه باید تلاش کنند تا واقعه عاشورا و عزاداری اباعبدالله ضمن اقامه ی پرشور و حرارت مجالس از تحریف آن ها جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش سازمان تبلیغات اسلامی در برپایی باشکوه مراسمات و نظارت بر این مجالس خواستار همکاری و مساعدت همه ی دستگاه ها با سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولین هیئات در اجرای مراسمات ماه محرم و صفر شد.

وی در پایان توجه مداحان به گویش شیرین بختیاری را بسیار مهم توصیف کرد و خواستار توجه جدی کانون مداحان به استفاده از نوحه های پر مغز و محتوا در مجالس و همچنین استفاده مناسبت از فرصت دهه های محرم و صفر جهت ارائه سبک های زیبای مداحی شد.

گفتنی است این مجلس با حضور پیرغلامان حسینی، ائمه جماعات، معاون فرماندار، فرماندهان سپاه ناحیه و نیروی انتظامی، روسای ادارات اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، صنعت معدن و تجارت، مداحان و شاعران آئینی و هیئت امناء مساجد در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

11img-20160926-wa0031 img-20160926-wa0022 img-20160926-wa0023 img-20160926-wa0024 img-20160926-wa0027 img-20160926-wa0029 img-20160926-wa0030

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.