• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

افتتاح 3 پروژه خانه محروم توسط قرارگاه جهادی مسجدسلیمان در روستاهای لالی + تصاوير

  • کد خبر : 23835
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور مسولین شهرستان های مسجدسلیمان و لالی در روستاهای شهر لالی 3 پروژه جهادی افتتاح و تحویل خانواده های محروم داده شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي این مراسم مصطفی روزبهی اصل مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان گزارشی از روند اجرای این پروژه ها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور مسولین شهرستان های مسجدسلیمان و لالی در روستاهای شهر لالی 3 پروژه جهادی افتتاح و تحویل خانواده های محروم داده شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي این مراسم مصطفی روزبهی اصل مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان گزارشی از روند اجرای این پروژه ها ارائه و از کلیه مسئولین، نهادها و افراد خیر همکاری کننده تشکر نمود.

مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت با اشاره به افتتاح پروژه های جهادی در روستاها و حاشیه شهر لالی، گفت: گروه های جهادی مجموعه های دانشجویان و فارغ التحصیلان و فعالان فرهنگی و اجتماعی بسیج جهت محرومیت زدایی مناطق محروم  شهرستان لالی با شعار “میسازیم تا ساخته شویم” در تابستان امسال برگزار شد.

وي در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اهمیت اجرای اردوهای جهادی در مناطق محروم استان، اظهار کرد: محرومیت زدایی از مناطق محروم منطقه بختیاری نشین خصوصاً مناطق محروم مسجدسلیمان و شهرهای تابع در استان خوزستان با توجه به رویکرد  ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برگزار گردید.

ايشان ادامه دادند: جمعی از دانشجویان و  فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد و پیام نور، جهادگران مجموعه های فرهنگی منطقه، هیئت ها و همچنین جمعی از جوانان دلسوز شهرستان لالی در این اردوی جهادی در روستاهای بنه سرخی و دروازه از حاشیه شهرستان لالی حضور داشتند.

مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان پروژه های عمرانی از قبیل ساخت و بهسازی 3 خانه ی محروم و ساخت یک باغچه جهت اقتصاد مقاومتی، را از جمله پروژه های عمرانی این قرارگاه در اردوهای جهادی عنوان کرد. روزبهی، هزینه صرف شده برای این 3 پروژه را بالغ بر 31 میلیون تومان اعلام  كرد و افزود: علاوه بر کمیته عمرانی فعالیت های قرارگاه جهادی، کمیته های آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی  نیز در این اردوی جهادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است و تصریح کرد: پروژه ساخت خانه محرومین در روستای بنه سرخی و دروازه حاشیه شهر لالی که با همت قرارگاه جهادی رهروان ولایت در 15 شهریور  آغاز و تا 3 مهرماه به طول انجامیده بود، با همت جهادگران و خیرین به اتمام رسید.

ايشان در پایان از تمامی مدیران ادارات و خیرین تشکر و همت مسولان را در این مدت، مثال زدنی توصیف نمودند. لازم به ذكر است در این مراسم مهندس ترکی زاده فرماندار شهرستان لالی، سرهنگ رحیمی حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان، سرهنگ کریمی فرماندهی سپاه شهرستان لالی، حجت الاسلام جعفری امام جمعه موقت شهرستان لالی، سرهنگ دسترنج مسئول دفتر بسیج دانشجویی مسجدسلیمان، لالی و اندیکا، مهندس حسینوند رییس کمیته امداد شهرستان لالی، مهندس چراغی رییس بهزیستی شهرستان لالی، مهندس شاپور اباذری رییس شورای شهر لالی، مهندس مرادی رییس آبفا روستایی شهرستان لالی، دکتر عبدالله مرادی معاونت دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان، دکتر سید محمد موسوی فرمانده بسیج اساتید و جمعی از جهادگران و خیرین شهرستان مسجدسلیمان و لالی حضور داشتند.

img-20160926-wa0015img-20160926-wa0020 img-20160926-wa0011 img-20160926-wa0012

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.