• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از سفر استاندارخوزستان به شهرستان لالي + تصاوير
استاندار خوزستان: قوم بختیاری یکی از اقوام پیشگام در جهت تامین امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور بوده است/ قوم بختیاری همیشه در مقابل زورگویی و دیکتاتوری ایستاده و از جانفشانی نیز دریغ نکرده است/ سرلشگر محسن رضایی افتخار قوم بختیاری، استان خوزستان و کشور است

  • کد خبر : 23777
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان گفت: از مدیرکل آب و فاضلاب خوزستان انتظار می رود ظرف شش ماه آينده مشکل آب شرب شهرستان لالی را با احداث مخزن مرتفع کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، غلامرضا شریعتی عصر امروز با سفر به شهرستان لالی در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان گفت: از مدیرکل آب و فاضلاب خوزستان انتظار می رود ظرف شش ماه آينده مشکل آب شرب شهرستان لالی را با احداث مخزن مرتفع کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، غلامرضا شریعتی عصر امروز با سفر به شهرستان لالی در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: قوم بختیاری یکی از اقوام پیشگام در جهت تامین امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور بوده است.

وی افزود: قوم بختیاری همیشه در مقابل زورگویی و دیکتاتوری ایستاده و از جانفشانی نیز دریغ نکرده است. تاریخ گواه روشنی بر این مدعاست و بزرگان بختیاری که در مقاطع مختلف زمانی از حقوق خود دفاع کرده اند، همیشه در تاریخ این مرز و بوم می درخشند.

شریعتی تصریح کرد: یکی از نشانه های اصلی این مسئله، شهدای ۲۱ دی ماه ۵۷ شهرستان لالی هستند. در این روز مردم این شهر در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادند. همچنین حضور جوانان این قوم در جنگ تحمیلی بر همگان روشن است. یکی از فرماندهان اصلی دفاع مقدس از این خطه است. سرلشگر محسن رضایی افتخار قوم بختیاری، استان خوزستان و کشور است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قطعا لازم و ضروری است، دولت و نظام خدمات بیشتری را به این مردم شایسته ارائه بدهد. دولت های گذشته حتما خدماتی به مردم دادند اما ظرفیت ها بالقوه بسیاری در این منطقه باقی مانده است برای همین تمام توان خود را به کار می بندم تا بتوانیم فضای مناسب تری برای رفاه و اشتغال فراهم کنیم. تلاش من و دیگر مسئولان ایجاد شرایطی است که ظرفیت ها ی بالقوه عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اضافه کرد: از مدیرکل آب و فاضلاب خوزستان انتظار می رود ظرف شش ماه آينده مشکل آب شرب شهرستان لالی را با احداث مخزن مرتفع کند. همچنین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای حل مسئله اسناد منازل مسکونی منطقه لالی نیز اقدام كند.

شریعتی تصریح کرد: ۲.۵ میلیارد تومان از اعتبارات استان و یک میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی نیز برای آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان اختصاص یافته است. در بخش راه روستایی نیز پروژه ها باید آغاز شود.

وی گفت: وضعیت آموزش و پرورش لالی شرایط قابل قبولی دارد و با وجود چنین دانش آموزانی، آینده این منطقه درخشان خواهد بود. احداث مدرسه ۶ کلاسه نیز در دستور کار است و همچنین یک استخر توسط شرکت نفت احداث می شود ضمن اینکه در بحث شیلات نیز طرح مطالعاتی آن نیز در حال انجام است.

استاندار خوزستان از اتمام فاز اول شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان تا پایان سال خبر داد و گفت:۲۵۰ نفر در روزهای آینده در فاز اول استخدام خواهند شد و جوانان مسجدسليمان،لالی و انديكا نیز در اولویت استخدام خواهند بود.

شریعتی همچنین اظهار  کرد: دو راهی لالی به مسجدسلیمان چهار خطه خواهد شد به خصوص این که با وزیر راه در این مورد نیز رایزنی هایی به منظور جذب اعتبار صورت گرفته است.

10-copy2-copy 3-copy 4-copy6-copy 7-copy 8-copy11-copy 12-copy 13-copy 16-copy 19-copy14-copy 21-copy 22-copy25-copy24-copy 1-copy 9-copy 15-copy 17-copyimg_0204-copy img_0189-copy img_0200-copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.