• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

بازديد امام جمعه و نماينده مردم مسجدسليمان از خانواده ايثارگر ولي پور+ تصاوير

  • کد خبر : 23678
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسليمان به همراه علي عسگر ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با حضور در منزل مرحومه ولی پور،که دچار مرگ مغزی شده بود و اعضای بدنش را اهدا نموده بود  ضمن دیدار با خانواده اش از این اقدام خداجویانه و خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی تقدیر نمودند. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسليمان به همراه علي عسگر ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با حضور در منزل مرحومه ولی پور،که دچار مرگ مغزی شده بود و اعضای بدنش را اهدا نموده بود  ضمن دیدار با خانواده اش از این اقدام خداجویانه و خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی تقدیر نمودند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی در این دیدار  اقدام خیرخواهانه مادر مسجدسلیمانی را آبرو و عزتی برای مسجدسلیمان و قوم  بختیاری دانست و گفت:مرحومه ولی پور با این ایثار خود برای همیشه جاودانه شدند.

همچنین ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مرحومه ولی پور در جریان علت فوت وی قرار گرفت و مطابق انتقادی که خانواده مرحومه نسبت بی توجهی صورت گرفته در بیمارستان  داشتند  قول رسیدگی فوری داد.

لازم به ذكر است زنده‌یاد زینب ولی پور بیمار ۵۳ ساله اهل مسجدسلیمان و مادر ۳ فرزند چند روز پیش در مسجدسلیمان دچار خونریزی مغزی شد و پس از آن به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد. و علی‌رغم تلاش فراوان تیم‌های مختلف پزشکی، این بیمار به دلیل عارضه شدید مغزی در بیمارستان گلستان مرگ مغزی شد. پس از اعلام مرگ مغزی این بیمار، خانواده وی با رضایت به انجام عمل خداپسندانه اهدا اعضا نام این مادر را جاودانه کردند. عمل اهدا اعضای این بیمار ساعت ۲۰ یکشنبه شب و همزمان با شب عید قربان در اتاق عمل پیوند اعضا بیمارستان گلستان اهواز انجام شد و دو کلیه، کبد زنده یاد ولی پور به بیماران نیازمند اهدا شد.

26030630712603064871

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با درود و تشکر از زحمات شما و آمرزش برای آن مرحومه،خدمتتان عرض کنم که دو سال پیش خانواده و همسر مرحوم مهران مولایی اقدام به اهدا اعضا کردند که در سکوت خبری گذشت و هیچ رسانه ای روی آن خبر مهم کار نکرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.