• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

از سوي هیئت فوتبال مسجدسليمان:
مراسم تجليل از منتخبین تیم های مختلف، داوران، مربیان و سرپرستان برگزار شد +تصاوير

  • کد خبر : 23667
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هیئت  فوتبال مسجدسليمان در مراسمی از منتخبین  تیم های مختلف، داوران، مربیان و سرپرستان تیم با اهداء لوح تقدير تجلیل به عمل آورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اين مراسم با حضور پیشکسوتان ارزشمند ورزش شهرستان و خانواده های بازیکنان در سالن فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هیئت  فوتبال مسجدسليمان در مراسمی از منتخبین  تیم های مختلف، داوران، مربیان و سرپرستان تیم با اهداء لوح تقدير تجلیل به عمل آورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اين مراسم با حضور پیشکسوتان ارزشمند ورزش شهرستان و خانواده های بازیکنان در سالن فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان برگزار شد. در ابتداي اين مراسم محمود احمدی رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان  در سخناني ضمن تبریک اعیاد بزرگ مسلمین اظهار داشت: حضور فوتبالیست های نونهال، خانواده های گرامی آنان، پیسکسوتان گرانقدر جامعه ورزس و به ویژه فوتبال مسجدسلیمان، داوران، سرپرستان و کادر فنی تیم ها و نیز منوچهر قاسمي رييس محترم اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان و معاونت های تربیتی و ورزش که در همراهی هیئت فوتبال جهت برگزاری مسابقات سنگ تمام نهاده اند را  گرامي مي دار و از زحمات همه عزيزان تشكر و قدرداني مي نمايم.

در ادامه بهرام شهبازي دبیر هیئت فوتبال مسجدسليمان  گرارشی کوتاه از روند برگراری  مسابقات را تشريح و پس از آن فرهادلاله زار به نمایندگی از پیشکسوتان فوتبال مسجدسليمان، لحظاتي را به ايراد سخن پرداخت.

 در ادامه اين مراسم منوچهر قاسمی در سخنان کوتاهی آمادگي اداره آموزش و پرورش را در تمامی رشته های ورزش با همه هیئت ها ورزشي اعلام كه مورد تشويق حاضرين قرار گرفت. وعده تمرکز زدایی از مجموعه های ورزشی اداره آموزش و پرورش از میدان سپاه (نفتون) به تمامی سطح شهر و نیز تکمیل پروژه استخر آموزش پرورش از سخنان امید بخش  ایشان بود.
در ادامه اين مراسم تجلیل از داوران، سرپرستان و مربیان، منتخبین رده های سنی مختلف نونهال و کليه شرکت کنندگان در مسابقات توسط پیشکسوتان حاضر در سالن علی اصغر جمالی، فرهاد لاله زار، علیداد حسبنی منجزی، ابراهیم حاجی پور، ستاربهوند، محمود احمدی، عبدالرضا پاپایی، افشین صالحی، منوچهر قاسمی، شهروز بهامیریان برگزار گردید.

1463 5 2

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.