• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

استاندار خوزستان:
اعتبار کنونی جاده اهواز به مسجدسلیمان قابل قبول نیست/ قرار بر اين شد 20 درصد اعتبار از طریق وزارت نفت اختصاص داده شود

  • کد خبر : 23661
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که در سالن جلسات حوزه استاندار با حوزه مدیران حوزه راه و شهرسازی برگزار شد اعتبار اولیه جاده محور اهواز به مسجدسلیمان را 900 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار برای این جاده یعنی چیزی مانند صفر است به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که در سالن جلسات حوزه استاندار با حوزه مدیران حوزه راه و شهرسازی برگزار شد اعتبار اولیه جاده محور اهواز به مسجدسلیمان را 900 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار برای این جاده یعنی چیزی مانند صفر است به همین دلیل و با توجه به مذاکراتی که با وزارت نفت انجام شد مقرر شد 20 درصد اعتبار به منظور پیشرفت پروژه این جاده از طریق وزارت نفت اختصاص داده شود.

وی در رابطه با محور آزاد راه ایذه به لردگان گفت: با توجه به تنگناهای مالی کشور برای اجرایی کردن پروژه این آزاد راه به دنبال سرمایه‌گذار هستیم.

شریعتی احداث راه آهن اهواز ـ اصفهان ـ شهرکرد را از جمله قول‌های شخص رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری دانست که طی مذاکراتی که با استاندار چهارمحال و بختیاری شد در مورد چگونگی احداث این طرح تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار خوزستان در رابطه با محور آزادراه ایذه به لردگان گفت: با توجه به تنگناهای مالی کشور برای اجرایی کردن پروژه این آزادراه به دنبال سرمایه‌گذار هستیم.

شریعتی افزود: محور اهواز ـ هفتکل ـ غیزانیه، 11کیلومتر چهار خطه شده و برای 17 کیلومتر دیگر آن در حال برنامه‌ریزی هستیم. وی با بیان اینکه محور هفتکل به ایذه یک پروژه ملی است ابراز امیدواری کرد: ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی این محور با توجه به تامین 16 میلیارد تومان اعتبار مناقصه شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام ؛ محور اهواز ـ هفتکل ـ غیزانیه، یعنی کجا؟؟ غیزانیه دقیقا” کجا واقع شده واز توابع کدام شهر می باشد؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.