• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

گزارش اختصاصي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از مراسم تحليف شوراي شهر دوره چهارم

  • کد خبر : 2359
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تحليف شوراي شهر مسجدسليمان و گلگير صبح امروز در محل فرمانداري شهرستان با حضور اعضاي جديد و خبرنگاران برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم صالحي معاون فرماندار ضمن خير مقدم به اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان و گلگير همچنين اصحاب رسانه گفت: ويژگي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تحليف شوراي شهر مسجدسليمان و گلگير صبح امروز در محل فرمانداري شهرستان با حضور اعضاي جديد و خبرنگاران برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم صالحي معاون فرماندار ضمن خير مقدم به اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان و گلگير همچنين اصحاب رسانه گفت: ويژگي مشتركي را كه بين اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان و گلگير مي بينم دلسوزي و تلاشي ست كه اين عزيزان براي برطرف كردن مشكلات مردم دارند. وي از تمامي شهرداراني كه طي 6 سال گذشته در مسجدسليمان كار كرده بودند نيز تشكر و براي آنان آرزوي موفقيت نمود.

پس از آن تعدادي ازاعضاي شوراي تأمين به ايراد سخن پرداختند و براي اعضاي جديد آرزوي موفقيت كردند. در ادامه پيام وزير كشور به مناسبت آغاز به كار شوراها قرائت گرديد. در ادامه حسن كاظمي نيا به عنوان رييس سني شورا انتخاب و گفت: امدواريم در مسيري كه قانون براي ما در نظر گرفته است قدم برداريم. پس از آن ايشان سوگند نامه اعضاي شورا را قرائت نمودند. در ادامه اين جلسه رأي گيري براي انتخاب رياست شورا آغاز شد كه به موجب اين رأي گيري آقاي حسن كاظمي نيا با 7 رأي به عنوان رييس،سهراب شيخ رباط با 7 رأي به عنوان نايب رييس، كورش حاجت پور با 7 رأي خزانه دار و سيامك حاتمي با 8 رأي به عنوان منشي انتخاب شدند.

با اعلام آرا محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر به اعتراض برخواست و گفت: ما دو شب گذشته نشست هايي داشتيم و هم قسم شديم هر رأيي كه مي دهيم در روز تحليف نيز همان باشد. وي ادامه داد: ما بنا را بر اين گذاشتيم كه برادري و صداقت حكمفرما باشد. در آن انتخابات آقاي منوچهر باراني با 6 رأي به عنوان رييس و سهراب يوسفي نيز به عنوان نايب رييس انتخاب گرديدند. زمانپور ادامه داداگر ما از روز اول به بيعت خودمان پايبند نباشيم واي به حال مردمي كه به ما رأي داده اند( مشرو ح كامل گفتگوي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با آقايان محمد رضا زمانپور و منوچهر باراني همچنين حواشي اين جلسه  به زودي بر روي سايت قرار خواهد گرفت)…

در ادامه منوچهر باراني با تبريك به حسن كاظمي نيا گفت: دوستانم را به خويشتنداري دعوت مي كنم. ما بايد به فكر منافع مردم باشيم. وي ادامه داد: اگر چه شايد به اعتماد كمي خدشه وارد شده است اما اميدوارم به اعتماد مردم نسبت به ما خدشه اي وارد نشود. در ادامه اعضاي شوراي شهر گلگير نيز به ترتيب زير معرفي شدند: آقايان: مهرداد آقا بيگي: رييس شورا، محمد رضا خدري: نايب رييس، سجاد اسكندري: خزانه دار و عليرضا جعفري به عنوان منشي انتخاب و معرفي شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. روز اول زدن زیر قسم شان؟ پس وای به حال ما تا 4سال
    بخدا مردم از این دودوزه بازیها خسته شدند.این اقایان سه روز نشده زدن زیر حرفشان پس به وعده های خود چطور عمل می کنند؟ من به نوبه خودم رای را که دادم برایش ارزش قایلم و کاندیدای مورد نظرم اگر به وعده هایش عمل نکند حلالش نمی کنم.روز اخر به جای حلالیت سینه سپر کنید بگویید ما به قولمان عمل کردیم

  2. رای نشد زور.زور جواب نداد شکایت.بالاخره بعضی اقایان باید حرف خود را به کرسی بنشانند. به زودی عضو علي البدل به جمع شورا اضاف میشه منتظر باشیم .سالی که نکوست جوجه ها را اخر دیگ به دیگ میگه بوت میاد.
    این میشه نتیجه قوم گرایی و طایفه بازی

  3. سالی که نکوست از بهارش پیداست

  4. شروع نشده داره به پايان ميرسه واقعاًك كه… آدم نميدونه بايد چي بگه…

  5. باید از این شهر رفت………….

  6. رای گیری زود هنگام و غیر رسمی نمیتواند ملاک قضاوت ما باشد آنچه مهم است اینست که اکثریت اعضا در موعد قانونی به کاندیدای مورد نظرشان برای ریاست شورا رای دادند ، اعضای شورای شهر باید از تفکرات کدخدامنشی و زد و بندهای غیر رسمی اجتناب کنند و مقید به مقررات حاکم بر شورا باشند ، البته آقای بارانی هم همانطور که انتظار میرفت با این قضیه بسیار معقولانه و بزرگوارانه برخورد کرده اند و انتظار از ایشان هم همین بوده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.