• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه (س):
پیوند ازدواج ۱0 زوج جوان مسجدسلیماني در کنار ضریح مطهر آستان مقدس امام زادگان هفت شهیدان (ع)

  • کد خبر : 23509
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آستانه اول ماه ذی الحجه و مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت مولی الموحدین علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) مراسم برقراری پیوند زناشویی ۱0 نفر از زوج های جوان شهرستان مسجدسلیمان در کنار ضریح مطهر آستان مقدس امام زادگان هفت شهیدان (ع) در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آستانه اول ماه ذی الحجه و مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت مولی الموحدین علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) مراسم برقراری پیوند زناشویی ۱0 نفر از زوج های جوان شهرستان مسجدسلیمان در کنار ضریح مطهر آستان مقدس امام زادگان هفت شهیدان (ع) در تاریخ 95/06/13 از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان و مساعدت خیرین نیکوکار و با همکاری خادمین افتخاری اداره اوقاف و امور خیریه. به منظور احیای سنت حسنه ازدواج که همانا سفارش اکید پیامبر مهر و رحمت بوده برگزار می گردد. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجد سلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين خبر افزود: با توجه به این که سن ازدواج در میان جوانان ما هر روز بیشتر می شود لذا وظیفه همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خصوصاً نهادهایی که به نوعی با مقوله جوان سر و کار دارند، سنگین تر می شود. وي ادامه داد: همه ما به نوعی وظیفه داریم زمینه فراهم نمودن ازدواج های ساده را در میان جوانان مان به وجود آوریم و با آسان گرفتن شرایط برای دختران و پسران عزیرمان آن ها را بیشتر به سوی این سنت پسندیده رهنمون سازیم.

رييس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان مسجدسليمان ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه بر اساس وظیفه ایمانی و انسانی خود و همچنین به منظور اجرای امینانه نیت واقفین خیر اندیش و نیز جلب کمک های خیرین نیکوکار در راستای تهیه جهیزیه و شناسایی زوج های جوان، با مشارکت واقفین و خیرین اقدام به این امر خداپسندانه نموده است. این برنامه از ساعت 9 صبح روز شنبه 95/06/13 در آستان مقدس امامزادگان هفت شهیدان (ع) برگزار می گردد. لذا از همه همشهریان عزیز و گرامی در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا و عموم زائرین و مجاورین بزرگواران بقعه متبرکه دعوت می شود تا در این مراسم و پیوند آسمانی شرکت فرمايند. وي گفت: در این مراسم معنوی برنامه های متنوعی نیز انجام و اجرا می شود. همچنین برای هر زوج جوان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و خیرین عزیز و نیکو کار شهرستان، اقلام و جهیزیه ای نسبتاً ساده که شامل یک تخته فرش، یک عدد پتو، يک عدد جارو برقی، یک سرویس غذاخوری کامل در نظر گرفته شده است که همراه با یک جلد کلام الله مجید و یک شاخه نبات و تقدیرنامه به هر یک از زوج ها اهدا می گردد. وي در پایان سخنان خود اظهار داشت: از همه خیرین نیکوکار و کسانی که تمکن مالی دارند تقاضامندم با همدلی و هم زبانی و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است در عرصه یاری رساندن به محرومین و کسانی که به نوعی نیازمند هستند ورود نمايند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.