• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

بازديد نمايندگان مسجدسليمان و شوشتر از بقعه متبركه بابا زاهد (ع)

  • کد خبر : 23453
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در چهارمین روز از هفته دولت مهندس ظاهری نماینده شهرستان های مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل به همراه سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند  در مجلس شورای  اسلامیبه همراه جمعي از مسئولين شهرستان هاي مسجدسليمان و انديكا از بقعه متبرکه امام زاده بابا زاهد (ع) چلو بازدید به عمل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در چهارمین روز از هفته دولت مهندس ظاهری نماینده شهرستان های مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل به همراه سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند  در مجلس شورای  اسلامیبه همراه جمعي از مسئولين شهرستان هاي مسجدسليمان و انديكا از بقعه متبرکه امام زاده بابا زاهد (ع) چلو بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي این مراسم ورناصری فرماندار اندیکا در سخناني تبریک هفته دولت به همه گزارشی از وضعیت بخش چلو شهرستان ارائه دادند. پس از آن سردار گیلانی با اشاره به دستاوردهای نظام  مقدس جمهوري اسلامی در طی ادوار گذشته در مناطق محروم و دور افتاده خواستار مشارکت همه آحاد مردم و مسئولین در شروع عملیات اجرایی بقعه متبرکه امامزاده بابا زاهد چلو (ع) شدند. ایشان با اشاره به سابقه دیرین ولایت مداری این قسمت از خطه خون رنگ  کشور عزيز اسلامی ایران یادآور شدند: با هماهنگی مردم و محوریت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان  روند بازسازی عملیات اجرایی و عمرانی این بقعه متبرکه هرچه سریع تر آغاز و شاهد حضور مردم در این مکان مقدس باشیم. در ادامه این بازدید رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن گزارشی از روند اجرایی بقعه متبرکه امام زاده بابا زاهد (ع) جهت استحضار حاضران ارائه نمودند. وی با توجه به آیات قرآن که میفرماید: خداوند  سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر این که افراد خود آن قوم اراده بنمایند، خواستار حضور حداکثری مردم منطقه در خصوص پیگیری و اجرای عملیات اجرایی بقعه موصوف شدند. رشیدی با توجه به این که بعد از انجام سه مرحله نقشه برداری و حضور کارشناسان فنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در منطقه و امام زاده بابا زاهد (ع) به دلیل وجود قبور محدوده بقعه متبرکه ماحصل کار را تایید نهایی طرح جامع امام زاده دانستند و ابراز امیداوری كرد طی هفته آینده عملیات عمرانی این بقعه متبرکه که از بقاع شاخص شهرستان و استان می باشد آغاز شود. در پایان این بازدید مهندس ظاهری نماینده شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در سخناني اظهار داشت:. با توجه به این که قوم بختیاری در طول تاریخ قومی ولایت مدار بوده و خواهد بود یادوار شدند با پیگیری های به عمل آمده به فضل  خدا به زودی عملیات اجرایی و عمرانی  امام زاده بابا زاهد (ع ) آغاز شود تا تمامی علاقمندان و ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام بتوانند در این مکان مقدس حضور پیدا نمایند. وي یادوار شد که هر دو نماینده مجلس شورای اسلامی  و مسئولین محلی قول همکاری و مساعدت لازم را در خصوص آغاز  عملیات اجرایی اين بقعه متبرکه داده اند و خواستار اجرایی شدن سريع عمرانی این بقعه متبرکه  شدند.

IMG-20160826-WA0025IMG-20160826-WA0024

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با سلام.
    حرکات عوام پسندانه دو نماینده در خور ذکر و ستایش نیست، حضرت بابا زاهد گیلانی (ع) زوار خود را دارد   نیاز به این کارهای پوپولیستی ندارد، نمایندگان محترم به فکر ارتقاء سطح رفاه و آموزش باشند تا پس از 4 سال حسرت نخوریم. (امیدوارم سایت محترم نمایش دهد و آقایان  گیلانی و ظاهری ببینند). 

  2. درووود بر شما نمایندگان باغیرت مسجدسلیمان و شوشتر ، اگرچه خودم یک شیخ زاده هستم ( شیخ باوازهد ) و از اقدامات این عزیزان جهت بازسازی و رسیدگی به بقعه بابازاهد میشوم اما باورکنید مظلوم ترین امامزاده در بختیاری بی بی بتول ( خواهر بزرگوار امام رضا (ع ) است که امیدوارم به مقبره متبرک این بانوی بزرگ هم توجه بیشتری بشود .

  3. چرا مسئولین اقدام به تخریب بقعه کردند پس؟؟ یعنی می خوان از نو دوباره بسازن؟؟

  4. به جای این کارهاتون برید اشتغال زایی کنید گیلانی که فقط فک وفامیل خودشو برده سرکار امیدوارم بزارید نظرم توی سایت دیده بشه😤

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.