• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان:
انهدام باند سارقین خشن در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 23314
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از انهدام باند سارقین به عنف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی اظهار داشت:با توجه به لزوم برقراری امنیت پایدار در شهرستان دستگیری سارقین خشن در دستور کار مامورین پلیس آگاهی مسجدسلیمان قرار گرفت. وی افزود: مامورین پلیس اگاهی مسجدسلیمان با تلاش اطلاعاتی موفق به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از انهدام باند سارقین به عنف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی اظهار داشت:با توجه به لزوم برقراری امنیت پایدار در شهرستان دستگیری سارقین خشن در دستور کار مامورین پلیس آگاهی مسجدسلیمان قرار گرفت. وی افزود: مامورین پلیس اگاهی مسجدسلیمان با تلاش اطلاعاتی موفق به شناسایی باند سه نفره سارقین خشن گردیده و در یک عملیات متهورانه پلیسی هر سه نفر را دستگیر نمودند.

سرهنگ حسینی ادامه داد:سارقین به محض دستگیری تحت تحقیقات گسترده میدانی و تخصصی کارآگاهان قرار گرفته و زمانی که خود را در برابر مدارک غیرقابل انکار پلیس دیدند لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت خشن اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خاطرنشان کرد:هرچند سارقین با تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شدند لیکن شایسته است شهروندان گرامی از همراه داشتن وجوه نقد خودداری و در مسیر حرکت خود مراقب اطراف بالاخص موتورسیکلت سواران مشکوک بوده و هر نوع خبر در خصوص حضور سارقین در محله های خود را با پلیس 110 در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.