• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
ارتقا سطح فنی جاده اهواز- مسجدسلیمان- اندیکا- شهرکرد، به لحاظ پدافند غیرعامل برای کشور راهگشا است

  • کد خبر : 23157
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان می گوید: ارتقا سطح فنی جاده اهواز- مسجدسلیمان – اندیکا – شهرکرد، باعث کاهش فشار ترافیک از جاده های اصلی و سرریز ترافیک به این محور و در کل به لحاظ پدافند غیرعامل می تواند برای کشور راهگشا است. منوچهر رحمانی، استراتژیک بودن مسیر به دلیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان می گوید: ارتقا سطح فنی جاده اهواز- مسجدسلیمان – اندیکا – شهرکرد، باعث کاهش فشار ترافیک از جاده های اصلی و سرریز ترافیک به این محور و در کل به لحاظ پدافند غیرعامل می تواند برای کشور راهگشا است.

منوچهر رحمانی، استراتژیک بودن مسیر به دلیل قرار گرفتن در کریدر کاملاً امن، ارتقا راه موجود به منظور افزایش ظرفیت و ارتقا سطح سرویس و ایمنی مسیر، ارتقاء مشخصات راه در حد یک محور اصلی بین استانی، ظرفیت ارتقا راه موجود به یک محور سریانی شرق – غربی در بخش میانی کشور، ساماندهی و تسریع در آمد و شد شهروندان و مردم روستایی و عشایری، ارتقای کاربری زمین های پیرامون محور و ایجاد زسرساخت مناسب و تسهیل در ترافیک رو به افزایش وسایط نقلیه و جاذبه های گردشگری مسیر دو سد مسجدسلیمان، سد شهیدعباسپور، دشت شلال دشتگل، ارتفاعات برفگیر تونل دلا و شیمبار و ارتفاعات برف گیر تاراز و منطقه ییلاقی بازفت را از دلایل توجیهی طرح بهبود فنی جاده اهواز- مسجدسلیمان – اندیکا – شهرکرد بیان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در این نشست از اداره کل راه و شهرسازی خواست یک مشاور قوی برای انجام مطالعات بهبود این جاده مهم انتخاب کند ضمن آنکه نسبت به نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز و مشرف به دره های عمیق اقدام کند.

سیاحی با بیان این که بهبود این مسیر و کاهش مسیراز 413کیلومتربه 332کیلومتر و زمان سفر از هفت ساعت به چهار ساعت به یک هزار و 200میلیارد ریال نیاز دارد خواستار تامین اعتبار آن از محل اعتبارات ملی شد. در استان خوزستان حدود 15هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.