• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

قهرمانی جودوی فرزندان کارکنان مناطق نفتخیز جنوب به مسجدسلیمانی ها رسید

  • کد خبر : 2310
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

تیم جودوی فرزندان کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان فاتح مسابقات مناطق نفتخیز جنوب شدند.   تیم جودوی فرزندان کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان فاتح مسابقات مناطق نفتخیز جنوب شدند.  به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات با حضور تیم نفت مسجدسلیمان و […]

تیم جودوی فرزندان کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان فاتح مسابقات مناطق نفتخیز جنوب شدند.

  تیم جودوی فرزندان کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان فاتح مسابقات مناطق نفتخیز جنوب شدند.  به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات با حضور تیم نفت مسجدسلیمان و تیم شرکت های هفت گانه مستقر در اهواز ( ستاد مناطق نفتخیز جنوب، کارون، مارون، ترابری و پشتیبانی نفت، خدمات رفاهی، توربین، پیرا حفاری ) در اهواز برگزار شد.

تیم نفت در این مسابقات با نتیجه 5 بر 3 با شکست میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد. این مسابقات در اوزان 55 و 60 و 66 و 73 و 81 و 90 و 93 و 100 و 100+ برگزار شد.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این عنوان به مسابقات جودوی فرزندان کارکنان شرکت ملی نفت ایران راه یافت.

لازم به ذکر است تیم جودوی نفت مسجدسلیمان هم اکنون به عنوان نماینده شایسته ی صنعت نفت و خطه ی جنوب در مسابقات لیگ برتر جودوی کشور حضور دارد و سال گذشته نیز با حضوری قدرتمندانه موفق به کسب عنوان چهارم این لیگ شد. این تیم همچنین در رقابت های جام حذفی جودوی کشور نیز عنوان سومی را کسب کرده است. اسامی تیم جودوی نفت مسجدسلیمان در مسابقات فرزندان کارکنان مناطق نفتخیز جنوب عبارتند از : سعید حیدرزاده، وحید حیدرزاده، امیر مسعود موسوی، رضا مکوندی، امیر بن سعید، میلاد بن سعید.

سرمربی : حبیب اله ایکدر ، سرپرست : سید حسن موسوی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.